Dolk Idea Painter ønskes kjøpt

I hovedsak Idea Painter som gjelder, men kan vurdere Crown og Graffiti Remover også. Ta kontakt.

1 Like

Kule motiver! Du får gi en lyd om du ikke lykkes med IP. Kan kanskje vurdere å selge min GR

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=154051365

Takk for info, men de står begge fast på pris. Så for meg 14-15 for IP.

Ok. Har ikke sett noen gå så lavt på lenge.

Ikke for å rasere sannheten, men syns jaggu idea painter bare øker i verdi jevnt og trutt :speak_no_evil::see_no_evil:

2 Likes

Det er jo faktisk et ok motiv da, i motsetning til TR for eksempel.

2 Likes

14-15 er nok mer riktig markedspris, de selger jo tydeligvis ikke for 19.000. Har vel ligget ute med denne prisen i et halvt år snart. Kjør debatt :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg syns Dolk har masse rått, #legend i mine øyne etter getto spedalsk med Pøbel. Vi hadde vel en “topp 5 Dolk motiv” oppe og gikk her for noen år siden. Kunne godt vært topp 10 tråd👍🏻

1 Like

Liker du rammen på den til 19k er du nesten i samme pris om du skal ramme inn selv etter kjøp på rundt 15k. I tillegg kan du kline den rett på vegg😀

2 Likes

Hvilket grunnlag har du for denne påstanden?

Når noe ligger til salgs et halvt år uten å selge til 19.000, og noen er villige til å kjøpe for 14-15(ref denne tråd), så er det vel en grei konklusjon. Hadde gapet mellom forventning og vilje vært mindre, så ville man kanskje sett litt mer bevegelse i verkene som ligger ute til salgs.

1 Like

Når ble annonser opprettet i august ett halvt år?

Nok en gang føler jeg du er du på tynn is og synser i vei slik vi har sett i flere tråder, snåsamann style.

det er det som er det fine med komboen forum + online + nickname = man trenger ikke å tenke på fakta før man trykker i veg - Det er det nydelige :slight_smile:

Gjenutlagt i august - de har ligget ute i flere runder til den prisen.Men for all del, det er godt mulig de blir solgt på et eller annet tidspunkt i fremtiden til den prisen. At noen er villige til å kjøpe for 15 nå gir jo da en grei indikasjon på hvor prisen kan ligge hvis man ønsker rotasjon. Men selvsagt er det synsing - det er jo det man gjør, på bakgrunn av tilgjengelig informasjon. Enten man mener prisen er for høy eller for lav.

1 Like

Jeg solgte Idea Painter til 14’ for et år siden. Da lå den forholdsvis kort tid ute.

Det ble solgt en hos et «velkjent» galleri for 19’ for ca 6 mnd siden.

Det er med Dolk verk (som alt annet) at ant ute på markedet har mye å si. Når det er 0 ute av et verk så er det en julenisse som prøver på en skyhøy pris. Så kaster resten av flipperne seg på. Så er plutselig etterspørselen mindre enn tilgangen.

Akkurat det skjedde med f eks Crown i fjor. Lå vel 3-4 ute samtidig. Nede i 12’. Nå ble vel en solgt for ca 16’.

3 Likes

Sant, men ikke interessert i hvitt og rammen har merker :slight_smile:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.