Dolk print

som sagt Vault studio A/P 35K Mint, ekte og alt som hører med da kjøper du ihvertfall fra butikk og det er jo en verdi i seg selv. Over og ut…

2 Likes

Tusen takk for veldig godt tips, Smisen! Jeg sitter og ser på nettsiden til Vault nå😊

I min verden er en taperest ingenting. Spar 5000 og kjøp deg noe i tillegg

5 Likes

For eksempel en ramme med godt glass :smile:

2 Likes

Kudos for kjøp av knallfint trykk!
35 var iallefall rett pris for 12-14 måneder siden.
Har ikke fulgt med på Teddy siden da.
Sjansen for at det er fake er omtrent ikke-eksisterende.

1 Like

Kan også reklamere for @azidops som har 10% avslag på alle uinnrammmede trykk. Da blir det Teddy til 32400

5 Likes
1 Like

Wow! Tusen takk! Jeg kjenner at jeg er veldig glad for at jeg meldte meg inn i dette forumet i dag…! :blush:

3 Likes

Kanskje noen her på forumet vil selge deg en TR. Selv fikk jeg 17 tilbud når jeg søkte etter TR i juni 2016. Pristilbudene varierte enormt. Lykke til :slight_smile:

1 Like

Ja, det har dukket opp et par tilbud😉 Hvis dere kunne velge mellom A/P og P/P, hva ville dere velge?

Får jeg spørre deg hva du endte opp med å betale?

Det ble en byttedeal + cash. Tilbudene varierte fra 23k til 50k. 50k var vist et kupp, men jeg avsto fra den. :wink:

2 Likes

Men hvis man kjøper fra et galleri må man vel ut med 5% kunstskatt i tillegg til kjøpesummen? Er nå verdt å ta dette med i regnestykket…

Godt poeng!

Den skal private betale også, men tror det er et fåtall som gjør det. Mye det samme som moms fra utlandet.

1 Like

Skal private betale også? Trodde det var omtrent som andre «brukte» ting, at det ikke var noe mva-aktigheter når private solgte…

http://www.kunstavgiften.no/form.html

Det er ikke snakk om skatt. Det er til kunstneres hjelpefond. Å avstå fra dette er fy skam!

1 Like

Godt poeng. Det var jeg egentlig klar over, innerst inne.

1 Like

Er det noen som har meninger om evt. forskjeller i verdi mellom A/P, P/P og hovedopplag når det gjelder dette bildet?