Selger mitt Dolk Sleepwalker da jeg har fått napp på et annet Dolk trykk og ikke har råd til å beholde begge to. Legger meg billigst i Norge på 7500,- for å ikke bli oppfattet som den værste flipperen.
Seriøst, eller kødder du nå?
Respekt.
Nei jeg bør heller være den eneste i Norge som selger Dolk til kost. Litt kjipt at jeg ikke har fått kjøpe noen av de andre Dolk trykkene jeg har lyst på til kost.
Handler mer om at dette forumet (majoriteten) er satt sammen av mennesker som genuint interessert og det er mange som var veldig skuffet fordi de ikke fikk på dropp. At du da smeller en ut til 3000 over rett etterpå og gnir det inn at du kun kjøpte for å flippe synes jeg er bad taste. Jeg mener flippere kan benytte seg av finn, men det er nå bare min mening.
Overhodet ikke kjøpt kun for å flippe. Fikk en fin pris på en Dolk Vandal og har som student ikke råd å beholde begge.
Hei send meg en melding om tenkt pris på vandal. Jeg har en vandal Ap . og ser etter sleepwalker
mulig byttehandel ?
Takk for tilbud! Men har allerede kjøpt vandal og må derfor kvitte meg med Sleepwalker siden jeg er fattig student:( men bør vel ikke være umulig å gjøre et slikt bytte med noen andre her:)
Du og jeg har forskjellig oppfatning av hva fattig student betyr. Men lykke til!
Var nokk litt dårlig formulering fra min side. Men bytter altså ikke en vandal AP likt mot en sleepwalker . Selv om noen håper det mener jeg at de ikke er på samme prisnivå
Å bytter i Chevrier er altså like aktuelt som plakater fra jul i blåfjell serien .
Nei forsto at det ville bli noe form for mellomlegg:) Men igjen ikke sikkert alle her vil forstå det siden de mener alle andre enn dem selv skal selge for kost.
Du drar den litt langt… Imo
Mente ikke deg du takka jo høflig nei for tilbudet :-). Men fikk 7-8 andre Mail og meldinger om bytte likt mot likt.
Haha, de så for seg en god deal:)