Dolk Speziale - Vault Studios 17.12

Førstkommende søndag inviterer vi i Vault Studios til en utstilling i våre nye lokaler som vi kaller Dolk Speziale. Dette vil være første offentlige visning av flere spesialutgaver av Dolk sine trykk.

Trykkene vil bli tilgjengelig i nettbutikken vår i løpet av neste uke, hvis det er noe igjen etter åpningen.

Link til eventet på Facebook: D0lk speziale salgsutstilling

Vel møtt!

11 Likes

En liten tease på fredagskvelden

4 Likes

Jeg skal være ærlig og å innrømme at jeg er “fargeblind” så det er godt mulig det er detaljer her som jeg ikke ser…? Ville ikke være første gang :frowning_face:
Ellers så ser jeg en fargeprøve med skyggeeffekt, halvmatt 15.:thinking:

8 Likes

Vil det være mulig med kjøp direkte der nede, eller er mye forhåndssolgt til nære samlere?

1 Like

Si ifra hvis du får tak i noe kult! :slight_smile:

But of course!
Det er åpning Kl 15 og vi liker alltid at de som besøker oss først kommer godt ut!
Etterhvert vil arbeidene bli lansert på nett for dem som ikke skulle ha anledning til å komme… om det er noe igjen

Er dette nye Dolk trykk? Eller snakker vi ulike farge versjoner av de eldre motivene ?

Håper uansett dere ligger ut bilder av det som eventuelt selges før det kommer på nett.

Mye feeete farger, 11 unike trykk hvor 10 var for salg. Anbefaler turen innom!

Smakebit

7 Likes

17 Likes

Hvilke vandal versjon er det?

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Nå ligger det noen få igjen av trykkene i vår nettbutikk.
Ta en titt!

2 Likes

men prisene der er uten ramme sant?

Er det sånn at dere har har fått mange utgaver av samme trykket tilgjengelig, for eksempel 25 stk av vandalen minus de som er solgt? Eller har dere bare en av hver? :slight_smile:

Ja her har vi trukket fra for ramme, så det blir enklere å sende trykkene.

Vi har tilgjengelig opplaget per trykk.

1 Like

Chief i gult ser meget bra ut.

1 Like

Bedre med svart passepartout, men i utstillingen passet den med hvit. Matchet de andre

Jeg syns det er utrolig hyggelig å se at så mange bilder er solgt her til de prisene, det støtter opp om dere som mener at det er et rimelig stabilt og godt Dolk-marked! Og det fortjener han!

1 Like

Det fortjener han helt sikkert!

Allikevel må jeg spørre… «vi har tilgjengelig opplaget per trykk» betyr dette at dere har fått opplag fra Dolk nå nylig? Angrer han på at han snudde ryggen til stensilene for å få inn litt i kassa?

Det er nok et spørsmål mange her inne har stilt seg uten å si det høyt. Derfor var jeg også svært spent på salget her. Om disse bildene er solgt i fullt opplag til disse prisene synes jeg det er kjempegode priser og ingenting gleder meg mer

1 Like