Dolk "street art"

Hva tror folket om veien videre for dolk sin street art?Er luften på vei ut av boblen eller trekker man bare pusten før dette blir igjen genierklært og dertil atraktivt?

Har vært debattert flere ganger i det siste. Man er vel enig om at Dolk kommer til å tåle tidens tann godt.

Pinkerton kom meg akkurat i forkjøpet, men scroll litt nedover neste gang før du åpner en ny tråd.

Ok da får jeg scrolle nedover…
Takk for svar

Det var vel ikke noe man var enige om, mer et ønske :slight_smile:, men nå skal ikke jeg heller fyre igang en “gammel” tråd.
Når det er sagt er det ikke alltid like lett å finne slike gamle tråder - diskusjoner dukker gjerne opp i tråder tiltenkt et helt annet tema.

Jeg prøvde å se men, jeg fant ikke det jeg leitet etter?

Så vanskelig var det vel ikke?

Dessuten er det flere gode innlegg i både Crown-tråden, rip off/ rip on-tråden m.m.

Det er vel ikke nødvendig å være så nedlatende? Har du spist for mye kebab :grinning: Ikke bare lett å manøvrere på forumet om man ikke bruker det ofte.

3 Likes

Beklager. En dårlig kebab natt til lørdag går fort utover alle andre.

1 Like

He, he. Jeg skulle dra på meg findressen en gang for en stund siden. Der lå det en halvspist kebab i venstrelommen. Det var 6 mnd siden sist jeg brukte den. Ikke bare bare å finne en ny dress i en fei mens kona står illsint og venter på trappen.

9 Likes