Dolk -Toy- Ønskes

Ser etter dette trykket.
Jeg håper å få dette til ca 10.000,- i dagens marked.
Send gjerne en PM om dette er av interresse

1 Like

Kan jo legge til at jeg skal ha det på veggen.
Om du har et med nøytral innramming er det selvfølgelig av interresse og.

Tror du må øke på med 50% :grin:

2 Likes

I så fall ferdig innrammet:-)

Takk for tipset! Skal faktisk til UK i neste uke. Skal høre hvor han er lokalisert.

Noen som tatt med seg innrammede saker I denne størrelse på fly før? speisalbagasje?

Tenkte på det samme. Sikkert lurt å forhøre seg først. Men ser folk kommer med de rareste ting på flyet… Her er det vel dybden på hattehyllen som bestemmer

Lykke til :slight_smile:

Bare èn strategi som jeg ville satset på her - basert på egen erfaring med fly fra Stockholm.

Få bildet emballert pent og pyntelig i papir, og du tar det med deg inn i flyet.

Ved inngang i kabinen smiler du estra pent til den hyggelige damen på din venstre side (forhåpentligvis er det en Henne, - om ikke bør du selvsagt revurdere tilnærmingen, alt ettersom hva du føler for), og ber om å få satt ditt kostbare og høyt verdsatt bilde på en trygg plass, da det selvsagt er for stort for hattehyllen, og du bare er nødt til å ha full kontroll på det.
Damen evner selvsagt ikke å motstå din sjarm, smiler forståelsesfullt tilbake, og tilbyr seg å oppbevare bildet i det snertne lille avlukket foran i kabinen - som oftest er minst 15-20 cm bredt, og godt over meteren i høyden.
Alle flytyper har et slikt lite “rom”, og det lar seg veldig elegant løse.
Med alminnelig høflighet og stoisk ro.
My 2 cents.
Bon voyage! :slight_smile:

4 Likes

Altså £1200 er jo over 15.000.-

15000,- for Toy er ikke så ille spør du meg

Nei det jeg mener… :grinning_face_with_smiling_eyes:

1200 pund er rett i overkant av 14.000,- nok nå. Altså…

Det er vel prisantydning og ikke nødvendigvis den endelige prisen.

Lykke til, håper du får deg en :wink:

Du skal i hvert fall ha for optimismen!

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.