DOLK tribute utstilling 2020

Liker du DOLK?

Det gjør i alle fall vi. 5 samlere stiller ut 15 av hans gatekunstverk i en stor tribute-utstilling 5. mars i Gategalleriet. Her blir det gjensyn med gamle favoritter som aldri før har vært utstilt offentlig i utstillingsammenheng.

DOLK er vel den kunstneren som trenger minst introduksjon her inne så jeg lar det blir med det.
Vernissage kl. 20-22 den 5. mars.

37 Likes

Lykke til! :slight_smile:

1 Like

Har fått tak i to spesialvarianter av publikumsfavoritter. Hva er de verdt? Det lar vi publikum bestemme torsdag 5. mars. Da blir det auksjon kl. 20:45 under utstillingen. Det er Idea Painter i grå og Crown i hvit som skal i ilden.

Starter selvfølgelig på kr. 0.

Det gledes!

19 Likes

Ingen online mulighet for oss som fysisk ikke kan delta?

Ingen online-mulighet, men jeg aksepterer maksimumsbud. Send startbud, hvor mye du ønsker å høyne med og maksimumsbud på e-post så er man med. Er du kjent med formatet?

1 Like

Not, aldri vært med på det før.
Men står over så sant jeg ikke tar en tur over eller fikser en agent / spion på stedet :grimacing:

2 Likes

Har du noen bilder over hva som skal stilles ut hos dere ?

1 Like

Mulig jeg var litt treig her, kom just over denne:

8 Likes

spent på å se alt LIVE. blir bra!

2 Likes

Syv år siden sist ja. Årene går fort. Fremdeles ingen i Norge som er i nærheten av dette når det kommer til denne sjangeren👍

2 Likes

Var vel en «Dolk tribute»-utstilling i mai 2017 på Skur 14…

Henviste til sist Dolk selv hadde utstilling. Og ja, jeg vet han ikke har noe med denne å gjøre.

Ok, på den måten ja👍🏻 Tenkte først at tiden flyr da noe voldsomt eller jeg begynner å bli smådement😅

Det er en henvisning til sist det var utstilt originalarbeider. Den i 2017 var viet til print der Dolks komplette samling var stilt ut, minus fargevarianter. Var for øvrig i regi av Gategalleriet det også.

Fanboi much? :smiling_face_with_three_hearts:

3 Likes

Likte veldig godt utstillingen i 2017, men denne virker enda mer spennende, så tar nok turen👌🏻

1 Like

Kjekt, hjertelig velkommen!

Litt om utstillingen og litt om gatekunst

3 Likes

Hva gikk verkene for?

Crown hvit gikk for 25 og IP grå for 18.

3 Likes

Var en tur innom gategalleriet i går. Anbefaler folk på det sterkeste å ta turen innom skulle du være i området. Utrolig kult at private har lånt ut juvelene sine for å få til denne utstillingen. Det er en fantastisk mulighet til å se originale verk fra selveste Dolk. :slight_smile:

@azidops bra jobbet!

3 Likes