Dolk - Vandal og Chief

Heisann,

Håper på en rask avtale vedrørende;

Dolk Vandal

Dolk Cheif

Kom gjerne med bud. Alle prisene er betydelig lavere enn de som ligger ute på finn

Den hvite rammen til Vandal er profesjonelt utført hos Rammeservice As for 1950,- Jeg har kvittering.

Begge kan også kjøpes samlet for et par lapper avslått

Kan hentes eller eller fraktes på kjøpers bekostning. Bor i Bergens-område

Kontakt meg gjerne for bilder av rammen eller for en mer detaljrik samtale :smile:

Hei,

Jeg har prøvd å sende deg en melding, vet ikke hvordan det gikk!?

Bjørn

Heisann

Litt dårlig med Kunstveggen-forum på mobil… Interessert i et av bildene eller begge? Hva kunne du tenke deg å gi for de?

Hei,

Det er Vandal jeg er sugen på. Prøv å send meg en melding på innboksen du da! Se om det går i boks!

Bjørn

Heisann,

Får du svarene mine? Hva er det høyeste du kan gi for Vandal?