Dolk Vandalen Canvas

Det at en annonse blir innaktiv er jo ike det samme som at det ikke er solgt?

Ps! Min kommentar var mere fordi jeg mener å ha hørt at et canvas(om det var dette vet jeg ikke) som gikk for 80K

Men er som sagt ikke 100 pct sikker

80 tusen er altfor høyt for den, selv om den er ett av mine favorittmotiver av Dolk

2 Likes

Hvile pris tenker du ? 60 - 65 000

Nei det betyr ikke det, men når annonsen blir inaktiv etter ca 60 dager, (er vel det som er standard på torget?) så er det overhengende stor sannsynlighet for det.

Og erfaringen min tilsier at annonser på dyr kunst ofte blir slettet så fort et salg er gjennomført, slik at sporbarheten blir mindre.
Altså motsatt av prints hvor man «ofte» ønsker å etablere en salgspris i markedet med å markere som solgt.

3 Likes

Enig at det er sannsynlig, men ikke helt sikkert. Jeg har flere ganger glemt å slette annonse ved salg på finn. Og som Johnj sa, det er 5 til av den Vandal ed i 100x100cm.

Kan godt være denne eller en annen har blitt solgt for 80’ senere utenfor Finn. Det har jeg ikke kjennskap til. I dette segmentet så er det vel ofte store forskjeller i pris oppnådd? Avhengig om selger «må» selge eller ikke.

Nei ingenting er 100% sikkert her i livet, og nå er det vel ikke hovedpoenget i denne tråden heller.

Om man selger et objekt tett opp mot 100’ så tror jeg ikke selger så veldig ofte «glemmer» å endre status på annonsen…

Det stemmer nok det👍 På linje med om en kjøper MÅ kjøpe

Men du har helt rett, det er ingen børs på bilder i lavt opplag. Da blir det ofte litt hist og pist👍

1 Like

“Ble ikke solgt til 80’ når det lå ute i fjor høst” skrev du. Jeg synes det er påståelig når du da i etterkant sier du ikke vet, og jeg påpekte kun det. Poenget med tråden er å finne en pris på lerretet, derfor er et relevant å påpeke at du påsto noe som kunne hjelpe med å finne en reell pris, som du ikke var sikker på.

Før dette eskalerer videre kan eg med 100% sikkerhet fortelle dere at dette ikke ble solgt. Ha en fin kveld :slight_smile:

6 Likes

Mange gode svar.
Men hvilke pris lander dere på ?

Takk for oppklaring! Godt å få lagt den død.
Og jeg som trodde JEG var kranglefant! Hahahahahahah

Skal du selge ?
Legg det ut med minimum det du ønsker
Alle har vært sin mening, en som skal kjøpe ønsker lavest mulig pris, mens selger dagdrømmer (jeg gjør det selv)
Så istedenfor katt og mus leken, legg den ut til det du ønsker og se responsen

1 Like

Jeg er på kjøpe jakt. Derfor jeg er på prissjekk

Supert, da er det en hjelp i diskusjonen om å finne en pris.

Kanskje selger av den som lå på finn Da er villig å selge billigere. Shagga høres ut som en som kan hjelpe:)

Hvis du googler litt, så vil du finne endel KV emner på pris tilbake til 2015

Du kan event kontakte @ePhemere som la ut en for salg i jan 2019 til 80k

Utifra det jeg finner av info, så ser det ut som at 80K har blitt prøvd pr ganger og blir ikke solgt

Så da ville jeg prøvd på 50-60k for å ta mus og katt leken. Dog med Corona rabatt og at Dolk er ikke anonym :grimacing:, overtalelse pitch

2 Likes

Har ikke slitt meg ut med å få solgt lerretet.
Skal ikke uttale meg for meget om hva korrekt pris er, men 60k er ca. kost. (Edit: mener litt).

Skal man rettferdiggjøre denne prisen på et Dolk lerret vil logikken være at også trykkene er verdt kost - noe de selvsagt ikke er.
80k står seg bra… for meg.

2 Likes

Norge er merkelig når det kommer til prising av trykk vs originaler. Det virker som om trykk er mer ettertraktet. Ser ut som det er fornuftig å legge seg på ca 3 gangen på trykk vs original av samme motiv.
Kanskje til og med enda lavere…

Ja det er spesielt når man priser MW print til prisen av et Dolk lerret…:flushed::thinking:

2 Likes