Eh … hva har jeg gått glipp av?

Eh … hva har jeg gått glipp av?

klype salt… muligens han kjøpte det for 20K…
Men det ligger jo også ute til 12.000 … 
som sagt klype salt… Kanskje han har lagt begge ut? Det vil alltid være noen, og på finn.no bestemmer du egne priser, men dette verket kommer ikke til å bli solgt for den prisen på en laaaang stund… Kanskje hans bedre halvdel ikke liker det i “stuen” og kan har inngått et kompromiss som han ikke kan tape 
Galskap. Skal sies det ikke er meg… sjøl om fruen ikke var happy med rammen lol
hehe… likte rammen jeg:)
Tror flere har fått feber på finn for tiden, rene ebay tilstander her
Ben is back!
Det er forøvrig kommet advarsel mot denne selgeren i denne tråden.
Aktuell tråd
Etter advarslene å dømme, så ble det en hyggelig slutt på det, for min del. Hadde ingen falsk “EVO”. Men hadde en del mailkorrespondanse med mannen før jeg fikk printet. Jeg kjøpte “EVO” forøvrig for 6.000,- av nevnte fyr, 3.mnd etter realese. Kan hende han fortsatt er bitter for at han ikke tok mer for det.