Dot Dot Dot – Handgun (Pink)

Hi,

Har en Dot Dot Dot – Handgun (Blue) och en Nils Westergard - Kalidoscoped Handsprayed Wood Edition 2/7. Vad kan dessa vara värda?

Tack på Förhand,
Fredrik

Handgunen går vel fremdeles for 4-5 lapper. Den andre tror jeg du sliter med å få noe serlig mer en kost pris for :wink:

Jeg har en Handgun pink og hvis jeg skulle ha solgt den så ville jeg ihvertfall hatt 7 tusen. Er bare opplag på 25

Hva man ville hatt og hva de selges for harmonerer ikke alltid

2 Likes

Westergard 3.500kr som kjøpt for selv om kostpris var kr 5.800. Ingen henvendelser til en pris på 4.800 men en god del på kr 3.500. Dvs prisen ligger rundt der.

Tack för svaret! Sjukt nöjd med den och kommer hänga hemma i många år

Det er sant:) dårlig formulert men ville bare fram til at opplaget bare er 25 så det er ikke mange på markedet hvis man angrer seg

Sant det :+1:t2: personlig elsker jeg handgun, og har hatt den i 3 farger + en ap av det nye opplaget før jeg endte opp med å kjøpe en orginal 1/1 ap :wink:

2 Likes

Jeg har denne firkløveren i like nummer, men ikke fått plass til å henge de sammen slik jeg ønsker enda dessverre. Fete bilder, men foreløpig lånt bort til venner og noen kontorer på jobben.

13 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.