Drop - Sandra Chevrier- La Cage Et Le Cœur De La Bête

Er det bare jeg som synes det skurrer når du kan sende en e-post å be om preorder?

3 Likes

@Gulosten har nok rett her. Det verste som kan skje med disse produktene er jo at de er tilgjengelig i nettbutikken. Er de tilgjengelige, så faller markedsprisene med 100% og hypen forsvinner. Muligheten for preoder sier endel om usikkerheten rundt eget produkt.

1 Like

graffitiprints har alltid preorder på alle lanseringer. de selger som regel unna 25% på preorder. så om det er noe du vil ha, så sender du bare en mail. Det ordner seg som regel. av og til går det, av og til går det ikke. jeg har kjøpt en del på denne måten.

Fikk hvit, ønsket brass.

1 Like

Høres ut som de driver en ganske sur tryne-politikk, jeg har stortsett fått nei selv om jeg har vert kunde i mange år…

Bare ta det med ro, kommer mange på Finn.no neste uke.
Mange med utopiske priser, men bare til å prute til man blir enig.

1 Like

Hmm. Ikkje veit eg. Har som regel fått svar at ja, da e tilgjengelig for pre-order, men må vær kjapp.

1 Like

Hadde 1.Brass 2. Hvit og 3. Main som ønske til pre order, fikk main.
Veldig fornøyd med det da jeg sitter offshore på dårlig nett så hadde hatt null sjans på slipp :roll_eyes: Tror dette blir kult sammen med Sandra/Whatson collaben :ok_hand:t2:

Hva er egentlig greien. Bare trykke releasepage og ønsket bilde? Deretter f5, f5, f5?

Du går inn på bildet du ønsker, så trykker du refresh til «add to cart» kommer opp, så er det første mann til mølla for å fullføre kjøpet

Ok. Takk🤞

Det gikk fort gitt​:man_shrugging::man_facepalming:

Noen som fikk, gi beskjed hvis dere vil selge. Det gikk fort gitt :frowning:

Alt gikk på 1 min. Sinnsykt

Satt avslappet i mitt eget tempo med beina på bordet… Fikk en Main. Hvordan? aner ikke…

1 Like

1 min var litt å ta i. Pr sekunder vil jeg si.
Hadde først blå, utsolgt, så fikk jeg brass, utsolgt, så white utsooooooooooooolgt

1 Like

Fikk en main. Tenker Dette går fint sammen med Les Deux Ames

Jeg er ingen stor Sandra-fan men syns dette er det beste hun har laget. Grattis til de som fikk!

3 Likes

Meget fornøyd med min første brass edition🙌🏻

11 Likes

Hvis noen angrer på Brass eller white edition, si ifra. Skal du flippe, kan du med trygghet la vær å ta kontakt :woozy_face:
Og grattis til alle som fikk, bra vi fikk endel av disse til Norge👍

1 Like