Er dette en salgsannonse eller kontaktannonse? Kult bilde!

https://www.finn.no/132278216

4 Likes

Dersom det er en salgsannonse. Hva mener dere om prisen? Hva er en grei pris for kjøper her?

@gallerigunther mener jeg har samme trykk til 20000,- + 5% kunstavgift.

Det er vertfall den merkeligste salgsteksten jeg har lest… Jeg vil ikke selge, eller forresten jo, men nei, ok kanskje…

Både Galleri Gunther og Gategalleriet har denne tilgjengelig for kr. 20.000 + 5% kunstavgift. Vil du gi ungdommen en god opplevelse kjøper du hos Gûnther, bor du i Bergen er Gategalleriet det mest praktiske.

Dette er ikke et trykk, det er et lerret.

4 Likes

Takk for oppklarelse. Lars Helge som har lagt ut på finn har kjøpt dette lerretet hos meg for en stund siden. Jeg har et til lerret til 20k + 5% kunstavgift. Opplag er på 10. Så det er ikke mange igjen. Det lerretet jeg har igjen er ganske annerledes enn det som ligger på finn ettersom de alle er originaler. Egget/jordkloden på det jeg har nå er enda mer blått og klart, og bakgrunnen litt lysere. Tror ikke Lars er ute etter å selge med det første, han virker mer stolt av å ha fått seg et slikt canvas. Kan legge ut bilde av det andre jeg har

4 Likes

Kanskje noen bør invitere Lars Helge til kunstveggen, så kan han vise frem bildet sitt uten frykt for at det skal selges :slight_smile:

3 Likes