Faile release

Nye bøker, print og vinyl på faile.net nå…

Pokker, var på treninga, scrollet kjapt gjennom alt på mobilen - og så kjøpte jeg et trykk til 75 dollar… Først 10 minutter senere ser jeg at det er usignert og open edition… God dammit. Kunne like gjerne printet den selv. Jaja, heldigvis er ikke 75 dollar all verden.

1 Like

Lå en signert der og men den gikk rimelig kjapt :smile:

Siden trykkene frigjøres for salg dersom de blir liggende i handlekurven for lenge, uten at kasse-prosedyren iverksettes, er det fortsatt gode muligheter for å få tak i et eksemplar. Jeg fikk tak i et i sted, og kom igjennom på nytt når jeg for “moro” skyld forsøkte igjen nettopp.

Liker bøkene og LPene, og utstillingen i sin helhet så fabelaktig ut. Dette printet var derimot ganske fugly.

synes printet var fett nok, særlig prisen tatt i betraktning. Signert Faile til 1000 lappen

1 Like

Liker trykket kjempe godt! Fail til 1000 kr er jo for godt til å være sant :slight_smile:

1 Like

150 Release – this Thursday May 19th… Noon (NYC time)

Excited to have a new set of 150 prints available this Thursday at Noon here in NYC. These will be a Buy Now release, first come, first served.

The new 150 Series will feature the Loves Me, Loves Me Not image. There are approximately 5 variations within the edition. Multiple color variations, hand-painted, stained and printed. All on a nice, thick archival paper. As usual the backs of these are quite special and unique. With printing and stamping and embossing and signed. This set also features two "candy stamp’ prints that will go out randomly, which are both original variations.

Loves Me, Loves Me Not…
Varied Edition of 250
Dimensions: 12.5 x 19 Inches
Acrylic, Silkscreen Ink on Lenox 100 Paper
Signed, Stamped and Numbered. FAILE 2016
Price: $150

Please note you will receive whichever color way arrives at your door. 1 print per person.

HUGE THANKS for the support.

4 Likes

Noen andre som gikk for denne? Jeg hadde en god f5-dag og gleder meg til min første Faile👍

Landa en jeg og:-)

1 Like

Glemte hele greien. Synd, for denne likte jeg.

2 Likes

Fikk denne varianten. Fornøyd!

Og baksiden fungerer også bra😄

6 Likes

Meget pent!

1 Like

Ny release om to dager

http://failesites.net/almost-rapture-silkscreen-print

Almost Rapture
23 Color Silkscreen Print
on Coventry Rag 325gsm
23 x 35 Inches (58x89cm)
Print Edition of 300
Signed, Stamped & Embossed
£495

Liker Faile veldig godt, men dette syns jeg blir rotete.
Pass :slight_smile: