Fantastiske edisjoner fortsatt tilgjengelig

Alt av Billy Childish hos L-13 er fantastisk, og ekstremt rimelig.

https://l-13.org/product-category/by-artist/billy-childish/

6 Likes

Det likte jeg! +1

Edisjoner av to veldig hotte kunstnere :fire:

France-Lise McGurn
Dream bod and Bronco, 2020
14 colour silkscreen
42 cm x 60 cm (unframed)
Edition of 80, signed and numbered by the artist on an archival label attached to the back of the print

The price of the edition increases as the edition sells out.

Price
£495.00 GBP

Gina Beavers
In-N-Out Burger , 2020
Digital print on fine art paper with hand-made acrylic emoji appliqué
61 x 61 x 1 cm
Edition of 30 + 5 AP, each unique, signed and numbered
800 EUR

4 Likes

For den det måtte interessere. Jeg har vært i kontakt med Kunstnernes Hus og det viser seg at denne fortsatt er tilgjengelig.

Ida Ekblad - BRAIN EITHER HEART BOTH

58,5 x 44 cm. Silketrykk på papir. Edisjon på 200 / 30 AP / 5 PP.

Pris: 10 500,- (inkl. kunstavgiften).

6 Likes

Gikk for denne :clap:

3 Likes

Hvis du skal ha en Ida Ekblad edisjon vil jeg sterkt anbefale Counter sin (tror den ligger i åpningsposten her, men poster igjen). Fantastisk håndverk, klassisk motiv, lite opplag og god pris.

Kan også nevne denne av Frida Orupabo når jeg først er i gang (kjøpte akkurat en før jeg postet). Litt lite info på nettsiden til Trondheim Kunshall, men har nå sett den. Den er klebet på en typ aluminiumsplate og kommer med signert sertifikat. Dette er et ordentlig godt verk!

4 Likes

Dette er vel heller en original å regne og ikke en edisjon men disse håndmalte led lampene fra Melgaard fra 2015 er fortsatt å få kjøpt. Prisen er ikke noe å si på heller.

7 Likes

Kom over denne av Oliver Osborne. Hadde kastet meg over den hvis ikke fruen hadde lagt ned forbud om å kjøpe flere edisjoner.

4 Likes

Nydelig edisjon fra Christo og Jeanne Claude sitt siste prosjekt.

2 Likes

I’m sure it’s a marvellous publication as they always are but the transition to “numbered and signed by project photographer Wolfgang Volz” whilst staying at this price point is a little much considering there are similar works and publications signed by Christo and Jeanne-Claude still available for less.

1 Like

Jeg ser poenget ditt, men i dette tilfellet er det Wolfgang Volz som har dokumentert hele livet og arbeidene til Christo og Jean-Claude siden 1971. Et siste farvel etter deres død.

1 Like

Yes, for sure a legacy work, and a much smaller edition if that’s important, but think I’d have the other option with the swatch and signed book.

1 Like

Noen nydelige edisjoner av Louisa Gagliardi

2 Likes

Det overrasker meg at disse edisjonene av Allison Katz enda er tilgjengelige.

Digital pigment print with paper collage on Hahnemuhle Rice Paper 100gsm and Somerset Photo Satin 300gsm
Size: 35.3 x 27.5cm
Edition of 25
Signed and numbered by the artist

'Masking (Jest)’ and ‘Masking (Profile)’, 2021, are created as prints, each overlaid with a delicate paper cut-out. This collaged element is inspired by the intricate and ephemeral Chinese paper cut outs, collected by the artist’s mother and given to her by her uncle after travels to China in the 1960’s. These cut outs, depicting characters from the Chinese Operatic tradition, were traditionally affixed to windows at festivals to adorn them, allowed to weather over time and fall off.

The title of each work is a play on the artist’s initials (Ms. Allison Sarah Katz - M.A.S.K.) and also the self-portrait - as projected persona or theatre. In a literal sense to mask is to layer over, masking tape; the material with which to stick it down.

The mask arrives onto the two background images, fluttering across the paper and alighting temporarily, finding itself suddenly part of a pre-existing landscape.

2 Likes

Takk for tipset! Dette er et røverkjøp! Særlig etter at Allison begynte å jobbe med Hauser & Wirth.

1 Like

Bare hyggelig. Har forresten vært i kontakt med Nottingham Contemporary angående prissettingen på disse da de er forskjellige. Som mistenkt øker prisen jo færre edisjoner det er tilgjengelig, derav forskjellige priser.

2 Likes

Join the list (newsletter) to receive a 10% discount on your first order

5 Likes

Dette trykket stemmer godt med tråden :ok_hand:

2 Likes

Frida Orupabo-edisjon hos Trondheim Kunsthall.

Fortsatt noen igjen, og de har «glemt» å justere opp prisen, eller bare latt den stå med vilje. De trykker opp på bestilling til edisjon er solgt ut. Røverkjøp!

https://kunsthalltrondheim.no/en/edisjoner/just-you-n-me-2021

Litt stivere prisa Rødland hos Bergen Kunsthall, men innafor. Flere igjen. Tilbyr nedbetaling om man ikke har 18k på konto.

3 Likes

@Knstr og for andre som vil kjøpe Billy Childish

2 Likes