Fet bolig

Trenger mer plass til kunst, la oss håpe kunst selger :slight_smile:

5 Likes

Er det du som selger? Hva er din erfaring med gasspeis?:blush:

Damn, glem gasspeisen, er det din GT3 RS?

6 Likes

haha… herlige kommentarer. Og ikke minst, meget pen kåk. Lykke til med salget!

@Calizto Er det slik å forstå at gasspeis er ditt eneste alternativ? Eller har du rom for peisovn? Nå skal ikke jeg kapre tråden om alt annet men du stilte jo spørsmålet.

Neida, jeg er åpen for alle alternativer… Men jeg tenker gasspeis er mye rensligere enn en vanlig peis med vedfyring :slight_smile: Har du noen innvendinger?

Min erfaring er at gasspeis er fin å se på. Peisovn er både fin å se på samt varmer mye bedre. Nå bor jeg til slik at litt vedfyring ikke byr på særlig problemer. Skal jo lukte litt bål når man begynner å fyre. :slight_smile: Renslighet? Bortsett fra litt aske så er jo det null problem med en peisovn. :stuck_out_tongue:

Ehm, det fordrer selvsagt meget god trekk i viften.
Må man fyre med døren delvis oppe inntil ovnen er varm risikerer man noe sot.

Hilsen en med dårlig trekk i pipen :raising_hand_man:

Jeg ville fortsatt valgt peisovn foran gassovn anyday. :smiley:. Men såklart, det spørs jo helt hvordan/hvor man bor.

Kunstveggen - mye om kunst, og litt om peis :metal:

1 Like

Hvorfor? Jeg ser det at det er sjarm i det å fyre opp i peisen :fire: Men jeg ser ingen fordeler med ved kontra gass? I nye hus er det ikke et stort behov for fyring, da husene er så tette. Og med en gass ovn kan man kontrollere det mer da men kan regulere mengde gass og av/på med en fjernkontroll. Men har ingen erfaring med dette, så derfor jeg spør :slight_smile:

1 Like

Gasspeis er meget bra for oss👌

1 Like

Hehe, desverre. Gjør seg bra på bildet :sweat_smile:

1 Like

Gasspeis er som regel en del dyrere en peis/ovn og der hvor du skal flytte vil jeg anbefale ved ovn med maks kilowatt!:grinning:

Omg – året er 2019 og det er El-peis som gjelder. Lykke til med salget!

1 Like