Finn.no- hvordan sikre at Pushwagnerbilde er ekte ved kjøp?

Det beste er vel å ta ut av ramme. Men du kommer sikkert et stykke på vei med lysmål også.

Hvis du finner ut korrekt format på selve printet (Galleri Pushwagner eller Galleri Fenka kan sikkert hjelpe), så kan du vel komme et steg nærmere?

Bildet har heller ikke den standardiserte «Pushwagner-rammen», som også kan bidra til å verifisere ekthet. Jeg vet ikke hvor eller i hvilket tidsrom den ramma ble brukt. Tipper andre her inne kan bistå med mer oppklarende info

1 Like

I denne tråden kommer “Who controls the controller” opp flere ganger som forfalsket med EA. Sjekk tips der. Mål, ramme, papirkvalitet etc.

Ser den er solgt, ble det handel? Hvordan fikk du verifisert at ektheten?

Hehe ja, ble handel. Tjah, tok sjansen, fulgte magefølsen. Ser det er rene tydelige linjer, og sterke klare og gode farger. Han jeg kjøpte av var eier nr 2, hadde kvittering fra eier nr1/fine art med serienr. Og han hadde sendt det inn til fineart for noen år siden for å bytte til uv glass, så stolte litt på at fineart ville luket ut om det var fake, fikk også kvittering på glassjobben.. Nei så vettafan, har handlet dyr kunst i mange år uten problemer, men kjenner man blir litt paranoia med pushwagner når man hører så mye tull.. Kanskje jeg må ta det med et eller annet sted for verifisering..

1 Like