Første Dolk-trykk til en kamerat

Hei,

en kompis av meg ønsker å få sitt første Dolktrykk på veggen. Han er på jakt etter et trykk i lav/midtre prissjiktet og er ikke villig til å betale blodpris. Har du noe liggende i portfolioen, så gi meg en lyd! Oslo er å foretrekke :smile:

Anbefal han Graffitiremover da. Veldig undervurdert, billig og lett å få tak i :slight_smile:

3 Likes

Gikk nettopp en bombsuit for under 600£ og vandal for 700£, begge disse mener jeg er greit priset i forhold til motiv. Hvis han kan betale før jul så er det mulig å gjøre kup akkuratt nå!

Vandal for £700? Hvor da? Det var jo latterlig billig.

Ligger en bombsuite på banksyforum til £555

Er jo nesten 8500.- før frakt og eventuelle avgifter, så blir vel ikke så latterlig

Vandalen selges vanligvis for £1000 på banksyforum

Selges eller annonseres for £1000 ?
Ofte stor forskjell på hva folk ønsker for noe, og hva det selges for.

Støttes! Annonseringspris er ikke det samme som salgspris.

@azidops: 700£ blir vel ikke latterlig billig når du legger til frakt og mva. Bor du derimot i London med norsk arbeidsgiver begynner det å hjelpe… :slight_smile:

Greit det, men sjekk prisstatistikken på xpressobeans og ebay. Det går fort å selge en Vandal for £1000 for å si det slik.

Jeg vil nå si at 700£ var billig. Selges enda litt her og der, men det er ikke så mange igjen og jeg vil tro at prisen reelt sett er høyere.

Han endte opp med en innrammet Evolution til en fin pris. Takk for alle innspill! :smile:

2 Likes