🚗 Frakttråden

Hei
Jeg skal kjøre fra Oslo til Stavanger på uke 42

2 Likes

Tar du med to bilder for 2000 kr? Det er levering til to adresser, men de kan sikkert komme deg i møte. Et trykk som jeg leverer i kunstmappe, og en 70x100 DDD original.

2 Likes

Hei,
Ja, 2000 kr inkl mva og forsikring er fint.
Hva er adresse for henting og levering ?
Mitt nr er 93699859 dersom noe

1 Like

Tar det videre på personlige meldinger :slight_smile:

3 Likes

Ble ordnet av hyggelig medlem! Takk🙂

5 Likes

Bence (XyB) anbefales på det sterkeste. Har brukt han ved mange anledninger, og han behandler kunsten godt og bringer det trygt frem🙂

4 Likes

Til Hamar, men fra? :slight_smile:

Har seks Lervig Rackhouse-øl som står på Hamar som skal hjem til Stavanger… så finner du en tur/retur kar så tar jeg imot tips!! Var for sent ute til å kjøpe Rackhouse-ølene her lokalt :frowning:

0.75-ene du kjøpte? Da er det godt mulig de plutselig hadde forsvunnet på vei hjem 🤷

Noen som kan hjelpe med å transportere et innrammet bilde fra Bergen til Trondheim?

Fra: Bergen
Til: Trondheim

Størrelse: 130x111cm
Når: I løpet av de kommende ukene
Belønning: Etter avtale

var dessverre kun 0.37 flasker… så da er de vel trygge? … :expressionless:

Noen som skal kjøre Oslo → Bergen i nær fremtid?

Noen som trenger frakt Bergen - Oslo - Bergen ?

Noen sett denne før? Har prepaid fullt beløp både verket og frakten, siste 4 dager har det stått under trackingen at det skulle være levert meg på slutten av dagen idag (fredag), men ingen pakke har kommet og DHL har heller ikke ringt? Fikk mail idag tidlig med de vanlige spørsmålene til toll som jeg svarte på med en gang - utover det ikke hørt noe? Det står også at tollen kan jobbe med dette parallellt som at den fraktes til meg så det er vel heller ikke tollen som holder igjen?

Noen med erfaringer med kjøp fra Australia/DHL express?

1 Like

Bare ring dem. Alltid opplevd super og rask norsk kundeservice som ordner opp :+1: Teksten er etter min erfaring ikke alltid matchende med det som faktisk er «issuet»

2 Likes

Ok, takk for svar, jeg prøver ringe de :+1:

1 Like

Noen som kjører Oslo-Tronheim?:blush:

1 Like

Hei! Trenger transport av to verk fra Bergen til Oslo. Det er ingen hast, men bildene må være i Oslo innen 15. Desember.

Send en PM om du har lyst til å tjene noen kroner på oppdraget.

Mvh OSR

1 Like

Eeeendelig!

1 Like

Noen som skal fra Bergen til Trondheim med bil i nærmeste fremtid? frakt av et innrammet bilde, ca 1m*80cm.