Fredrik Værslev

Hei alle,

Ser at Fredrik Værslev skal ha soloutstilling på selveste Astrup Fearnley! Det er jo meget sterkt!

Må innrømme at jeg kun kjenner til Værslev’s kunst på overflaten, så tenkte jeg skulle høre om noen her inne kanskje kunne fylle inn litt? Hva synes dere om Fredrik Værslev?

Og er det mulig å kjøpe originaler (ser de er relativt dyre…) eller trykk fra han noe sted?

Ser at han har gitt ut en Limited Edition bok (ed. 100) med Mousse Publishing - disse er signerte og koster 100 EUR. Kan fortsatt kjøpes her: Fredrik Værslev - Mousse Publishing

Ser at en luring har lagt denne ut for salg på finn.no for 6000…

5 Likes

En av norges aller største internasjonalt anerkjente kunstnere.
Jeg tipper at den beste muligheten til å plukke opp en original er på auksjon.

2 Likes

Takk for tips, den boka måtte jeg ha :slight_smile: Han er i stallen til Standard og har vært ett kjent og dyrt talent i lang tid. Og er du i stallen til Standard- da har du en fremtid som kunstner…

3 Likes

DN+ hadde en fin artikkel om han for litt siden: Kunstner Fredrik Værslev om suksess og dårlig selvtillit (DN+) | DN

Bra tips. Mottok nylig boka, men den inneholdt dessverre verken nummerering eller signatur, selv om det stod klart spesifisert “signed and numbered”. Sendte mail til MP, men har ikke fått noe svar. Noen andre som har fått usignerte bøker kanskje?

1 Like

Min bok kom i forrige uke, og den var både signert og nummerert (som du sier, akkurat slik det stod spesifisert i annonsen). Håper det ordner seg for din del også :slight_smile:

1 Like

Min var ikke signert. Forlaget beklaget det og sa at jeg skulle få en ny bok, som er signert. Venter på ny i postkassa.

1 Like

Hei thuglife og janusface. jeg googla meg selv og så dette. si fra om dere ikke fikk signert så kan jeg møte dere og signere. alle disse skulle vært signert, må ha vært en glipp fra Milano i 2013. beste hilsener, fredrik

15 Likes

Tror ikke min er signert Fredrik. Hilsen Gard.

Tuva hilser

Ragnhild også👍🏻

Fredrik var innom galleriet i dag og sa at om noen har en usignert bok er det bare å levere boken her (Galleri Golsa). Så skal han komme innom og signere når han har tid.

4 Likes