FS: Dolk - Last Mona - 2008

Hi all,

Quick FS thread:

DOLK Last Mona, ed of 250, framed in a nice period correct frame with archival materials and a color matching spacer (See pics). Will ship worldwide insured, buyer pays PP fees + postage (willing to negotiate). Please message me with any questions that you may have/offers. $2450USD OBO.

1 Like

Framing on point :+1:t2:

Do you have a shipping estimate on this?

Ikke lenge siden jeg fikk tilsendt noe tilsvarende - rundt 800 USD (innrammet).

Wut?? Fikk du tak i en last Mona for 800 usd?

He, he. Nei jeg fikk tilsendt et bilde fra USA. Med pakking, sending , forsikring og alt kom bare frakten på 800 USD. Husk at tollen tar 25 prosent på både bildet og frakten.
I dette tilfellet vil det være billigere å ta det ut av rammen, sende det i en rull og ramme det inn på nytt i Norge.

Ah sånn ja :+1:t2: sorry var litt treg :grinning_face_with_smiling_eyes:

I need a zip code or address to give a more definite answer, but I would say somewhere around 150-200$ USD, I would help cover some of the shipping cost…or can always remove from the frame and ship either flat or in a tube :slight_smile:

Høre jo ganske drøyt ut? Var det ett veldig kostbart stykke papir med høy forsikring?

Det var et lerret, men ikke en voldsom høy forsikring. Jeg bruker Flight Logistics til slike ting, da er jeg sikker på at alt kommer frem raskt og i ett stykke. Det må jo lages en kasse til trykket over, men det er klart at dersom selger gidder lage en og sender den med posten, ikke bruker et transportselskap, blir prisen mye lavere.

Tok dem 25% for et lerret? Var det en original?

Nei, i dette tillfellet tok de ingenting fordi det kom rett fra kunstners mellommann. Det hender jo man må betale 5% selvsagt, men ikke uten kamp :slight_smile:

Had some offers, but no deal yet. If anyone is interested please let me know :slight_smile: negotiable!

Måtte betale avgifter på nafir/whatson collaben :-1:t2:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.