FSOT: Dolk Sleepwalker

Selger her min Dolk Sleepwalker. Kjøpte denne litt på impuls, og med et sterkt håp om at jeg skulle klare å overbevise min streetart-fiendtlige samboer om at dette er et sykt kult trykk som skulle få henge på soverommet. Lang historie kort: Det klarte jeg ikke.

Kjøpte sent på fjoråret av en kar som hadde lagret trykket i orginalrullen. Den har ligget et par uker i mappe nå, men er fortsatt litt spenn i papiret - tipper at en papirpresse fikser dette enkelt mtp. innramming. Se vedlagt bilde for tilstand - så håper jeg at det er tilstrekkelig nok info til at dette ikke blir en ny “Last Mona”-salgstråd :sweat_smile:

Oppdaget da jeg tok bilder at det er en “strukturendring” i papiret, som muligens har kommet som følge av lagringen. Jeg ser det kun i et visst lys og når jeg ser skrått ned på bildet (typ legger hodet på skrått ned mot papiret). Har tatt meg noen uker å oppdage, så sier vel litt om synligheten. Se vedlagt bilde for en visuell vurdering (NB! Dette er tatt med blitz!). Også en liten “bulk” på nedsiden av papiret, dette vil sjules bak innrammingen. Se bilde.

Holder til i Bergen, og bildet kan selvfølgelig vises om du ønsker å se det først. Kan også sendes i tube for kjøpers regning. Tenker HBO 4,5k+ evt. frakt burde være en grei pris. Kan også være interessert i noe gøy i bytte :slight_smile:



6 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.