Gatekunst (bilder)

Ikke gatekunst, men synes den her var ganske kul! Inne i Paulus kirken ved Birkelunden

1 Like


Var i Sortland her om dagen og kom over denne av La Staa

4 Likes

Jeg var innom Málaga på fredag. Vi hadde tenkte å sette oss på en pub, men etter å ha tuslet litt litt rundt i byen, fikk vi se litt av hvert. Tenkte jeg skulle dele noen bilder.

På dagtid:

En uautorisert visning av Banksy. Flere trykk + noe ekstra snacks som tilhørte samlere:

På vei hjem til hotellet:

19 Likes

Jens Bjelkes gate 60, Oslo

8 Likes

Smedgata 49, Oslo

1 Like

https://www.instagram.com/p/B0WcnZ8FxPu/?igshid=62ufs776gjxc

https://www.instagram.com/p/B0WH21pl-zl/?igshid=1izdpz11mjwed

6 Likes

Frazione San Vito 91, Calamandranana Piedmont, Italy.

Langt ute på landet

![bilde|375x500]
(upload://aXciTMCOYB0pZ4ZeT35ROJkiljE.jpeg) !

[bilde|375x500]
(upload://srUInOGgyZcNn0SpYhyKDM1jctf.jpeg) !

Se detaljene i vinduene
[bilde|666x500]
(upload://j4UYigKJjEuICIblioDYbZD7r6e.jpeg) !

bilde|666x500

8 Likes

Fra London:

4 Likes

Har tidligere nevnt at vi legger inn gatekunst i Nabohjelp-appen som jeg jobber med. Nå har vi lagt inn en del mer, og fått på gode beskrivelser. Så om du lurer på hvor du finner ting og hva du ser, så er dette en fin kanal. Dersom noen har bilder de har lyst til å dele i appen er det bare å rope ut

3 Likes

Reykjavik i dag:

17 Likes

Nyksund - Nordland
La Staa - For oljen og fedrelandet

17 Likes

Aalborg

5 Likes

Vallensbæk, Danmark

2 Likes

Ståle Gerhardsen, Sørlandets Kunstmuseum. Anbefaler folk som er innom Kristiansand å sjekke ut utstillingene de har nå!

5 Likes

Sett på Landås i Bergen i dag😁

16 Likes

Den var fin!

1 Like


En av mine Stavanger favoritter :heart_eyes:

10 Likes

På 1980-tallet hadde norske kunstnere en aksjon mot daværende kulturminister Lars Roar Langslet.
Aksjonen bestod i over tid å fjerne utvalgte bokstaver i navnet hans.

Dette bildet er fra kunsthøyskolen i Bergen i august 2020. Det er nok bare et papir som har falt ned, men så lenge jeg unngår å undersøke saken for nøye vil det være en større enn null-mulighet for at en modig kunstnerspire har valgt å konfrontere den kompakte moralske majoriteten som rir Vesten - særlig utdannings- kultur- og kunstinstitusjonene - som en mare, og fjernet bokstaven som en symbolsk demontering av Black Lives Matter, i refleksjon over Black Lives Matters fysiske demontering av amerikanske byer. Som det heter: Det ville nesten vært for vakkert.

1 Like

Ny flott sak av Renate Hermansen @rh74_renate. På Ålgård💥
Gjort i samarbeid med Nuart og Ålgård Håndballklubb!

7 Likes

Hama Woods, vis-a-vis Sagene skole

11 Likes