Gode kjøp-tråden

Min personlige betraktning er at ganske få Findac går for 15k, selv innrammet og markedet ikke er så dypt. Jeg kjenner ikke dette motivet spesielt godt, så om du ønsker å kjøpe det bør du nok elske det, for usikker på om du får tilbake pengene om du angrer deg å prøver å selge det igjen

1 Like

mitt personlige svar, nei. Du finner samme bildet handfinished til 10 tusen på ebay (uten moms og slikt). Dette bildet er den vanlige versjonen av bildet (innrammet da), men du får nok ikke igjen verdien på det om du selger det senere i år.

2 Likes

Findac til sides, hva mener vi om kritikken mot Graffitiprints (om det er legitimt å ta den her)?

1 Like

er allerede en diskusjon på den andre tråden om dette, så sikkert like greit å fortsette den der.

Som videre svar på om Fin dac er et godt kjøp, kan du vente litt om du virkelig vil ha det. Selger dropper sikkert prisen etterhvert, da bildet er ett vanskelig salg for den prisen.

4 Likes

Takk, leter etter den andre tråden :slight_smile:

Ny runde med Print Vault - GrafittiPrints?

1 Like

2 Likes

Kanskje ett godt kjøp om den kan sendes med ramme.
Ikke jeg som selger.

Afk breathe dga.

3 Likes

Kanskje et godt kjøp om skadene kan fikses.

2 Likes

Hvis dette er samme trykket som Sean ga bort på Mw-fanpage må jeg si det er dårlig stil å selge det videre etter å ha fått det gratis. Er ikke sikkert at det er samme trykket, men samme motiv og lik skade.

6 Likes

Jeg som selger
Det er ikke samme trykk. Kjøper får med kvittering

4 Likes

At denne ikke blir solgt er helt utrolig!

5 Likes

Helt enig. Det trykket er dødstøft

4 Likes

Jeg som selger Dolk GR .

Bytter gjerne mot Snik, Mw, Sandra. Penger begge veier.

2 Likes
6 Likes

Selger sier det er auksjon og bud nå er 15k.

4 Likes

Den gikk for 16 :slight_smile:

2 Likes

10k

Dette virker som et bra kjøp. 9000 for innrammet HF Danny Larsen.

2 Likes

Hyggelig å høre :slight_smile: Jeg som har reservert den og skal hente den til uka :slight_smile:

4 Likes