Gode kjøp-tråden

På litt tynn is her, men tror det er et lite sideopplag gjort før platen er ferdig. Vet ikke noe om hvor store opplag hver «state» kan ha, men jeg tror romertall Ii står for at det er andre runde med et slikt opplag.

Blir nesten å regne som miks av ap og prøvetrykk da?
Kremt. Her bør noen med mer peiling gjerne korrigere/opplyse :sweat_smile:

Er størrelsen lik de andre opplagene?

Jeg snakket med moren til Sverre. Fotogravyren Norwegian Muskox ble trykket i USA - grunnet trykkeprosessen ble noen av dem mørkere i fargen enn de andre. Hun mener det ble laget 2 state proof, som tilsvarer det samme som prøvetrykk utenom det ordinære opplaget på 30. Størrelsen er den samme.

3 Likes

For å la tvilen komme selger tilgode, så valgte jeg å legge denne her isteden for Dårlig-Kjøp tråden.

Skal visstnok være verdt mye :sweat_smile:

Billig Dolk

4 Likes

Regner med at det er noen gode kjøp å finne her til Lørdag.

Hei alle sammen!

Vi starter 2024 med et smell! 💥16x16

Første lørdag i det nye året selger vi innrammet kunstverk fra vårt lager med opptil 50% rabatt på rammer (1) og kunstverk (2)! Glem Black Friday og falske tilbud. Her blir det priser vi aldri kommer til å selge for igjen. 😱16x16

Neida, ta det med ro. Gategalleriet skal ikke legges ned. Galleriet er inne i sitt 9 år og flere skal det bli, men lageret er fullt og må tømmes. Igjennom året har vi trykklanseringer og det vi kaller for roterende utstillinger/hverdagsgalleriet der vi rammer inn kunst på vegne av kunstnerne som så henges på veggene. Når det nærmer seg soloutstillinger pakkes all denne kunsten ned for å gjøre plass til neste utstilling. Noe kommer fram igjen ved neste roterende utstilling, men over årenes løp blir noe stående på lager. Der kan det ikke bli værende!

Fantastisk kunst skal henge på din vegg! Derfor har vi, som et one-time-only arrangement, et varetellingssalg lørdag 6. januar der innrammet grafikk selges med opptil 50% rabatt på både ramme og kunstverk. Rammene er profesjonelt innrammet med kvalitetsmateriell av enten oss eller annet rammeverksted og de aller fleste er rammet inn med kunstglass. Vanlig utsalgspris på rammene vi har på lager er mellom 3-6000 kr så her er det tusenlapper å spare bare på rammene! Vi får ryddet lageret, dere får kunst til meget god pris. Win-win for alle! 🥳16x16

Hva som kommer på tilbud gjenstår å se. Vi er i sluttfasen på varetellingen og vi vil annonsere noe av det som er tilgjengelig fortløpende på arrangementets Facebook-side. Her gjelder det å være på ballen for det er mye bra som er på lageret og de beste kuppene går fort. Dette arrangementet kommer vi ikke til å gjenta (vel, kanskje om 8-9 år 😊16x16). Tilbudene vil ikke bli lagt ut i nettbutikken og kun tilgjengelig i galleriet.

Hjertelig velkommen til en trygg og hyggelig handel i Gategalleriet.

PS: Grunnet forventning om mange besøkende disse dagene kan vi dessverre ikke ta imot nye rammeordrer på lørdag eller søndag.

(1) - Rammene selges as-is. De fleste rammene er i perfekt stand, men små hakk eller riper kan forekomme.

(2) - Vær obs på at prisreduksjon på kunstverkene gjelder kun for det eksemplaret som er innrammet! Eksemplarer som er i nettbutikken eller i våre stativ i galleriet er ikke inkludert i tilbudet

ARRANGEMENTSSIDE MED OPPDATERINGER

VARETELLINGSSALG

ÅPNINGSDAGER

Lørdag: 11-16
Søndag: 12-16

Nøstegaten 42

4 Likes

Noe for hytta ved sjøen eller i seilbåten? :sailboat::hut:

Denne brukeren har to Bredenbekk-trykk til langr under kost.

5 Likes

https://www.finn.no/300867329

10k for en Charlie Roberts original i stor størrelse. Må jo sies å være et veldig godt kjøp, selv om motivet ikke treffer meg helt.

2 Likes

Annonsen borte?

Ble solgt med engang.

Så på IG at det var en her fra KV som kjøpte. Bra kjøp!

2 Likes

Må vell være lov å putte denne her?

Utfyllende informasjon:

Det er vel og merke settet fra de nye XL printene utgitt i 2023 (ikke fra den opprinnelige trykkutgivelsen i 2013), men å kunne skaffe seg disse samlet for under 50 000kr har eg ikke sett siden 2016/2017…

Husker selv eg fikk avslag av selger av settet når eg gav bud på 45 000kr en gang i 2019ish.
Ser ut som at denne releasen, som flere snakket om/fryktet, har dratt ned prisen på dette sette fra Sandra. Men det har jo også gitt mange en gyllen mulighet å skaffe seg disse fantastiske motivene.
Lykke til både selgere og kjøpere :slight_smile:

Disclaimer; Som eier av originalene/trykkene fra 2013 selv, er eg jo litt ambivalent til hele denne releasen! Eier dog ikke XL trykkene og kjenner ikke selger av trykkene.

3 Likes

https://www.finn.no/342791927

3 Likes

Sikkert ikke et bra kjøp til 400k? Eller?

Hadde passet fint på veggen min…

1 Like

Det er dyrt i dagens marked. Rimeligere å kjøpe i UK.

4 Likes

Hva tenker du er fair pris på denne @Toris64
Jeg vurderer og legge inn ett bud

1 Like

Du kan få kjøpe min for 350k.

Aldri vært innrammet slik at det er 0 usikkerhet mtp tilstand.

COA og lagret flatt siden nytt.

6 Likes

https://www.finn.no/343237964

2 Likes

Faktisk det trykket som gjorde at jeg ble interessert i stilen! Tror ikke jeg har sett det billigere utenom da rammemakeren på Madlaveien skulle ha 7k for trykk ferdig innrammet (noe jeg måtte tenke litt for lenge på :frowning: (snakker ca 2009 nå altså!))

4 Likes