Godt nytt år

Ja, jeg så ikke tilvarende trå så da åpner jeg ballet. Takk for i år. Kunstveggen gir rom for mange gode diskusjoner om tema vi alle brenner for i ulik grad. For min egen del har kunstveggen vekket en interesse jeg ikke var klar over jeg hadde. Noe som har beriket min hverdag enormt.

Nå er vi snart ferdig med 2020. Det var flere spådommer (bl.a. fra undertegnede) om at dette ville føre til en litt krisestemning i Q3-Q4. Jeg tok feil. Ser ut til at ting her har holdt seg ganske stabilt. :slight_smile:

Jeg har troen på 2021. Det kan fort bli litt som de glade -20 (altså 1920…). Ja, for å avslutte med nye spådommer. Godt nyttår folkens! Måtte dere alle få en fantastisk kveld. Skål for 2021!

30 Likes

Godt nytt år og takk for det gamle til alle her på Kunstveggen.

Måtte 2021 bringe flere utstillinger og gode lanseringer! :fireworks:

14 Likes

Godt nytt år
Jeg går inn i det nye året med et nyttårsforsett, som gjelder her inne, minimum 2 nye orignale verk.
De andre er ingen alkohol i de 3 første mnd. og trening, dette kommer godt med når en skal handle originale verk :slight_smile:

11 Likes

Godt nytt år😊

12 Likes

Godt nytt år! Og takk til alle som gjør det spennende å gå inn på forumet hver eneste dag👏

11 Likes

Takk for alle gode råd og ikke minst tålmodigheten til alle her inne :slight_smile: Måtte alle dine problemer vare like lenge som dine nyttårsforsetter. Godt nyttår!!

8 Likes

Godt nyttår til alle, la oss håpe 2021 blir et kjekt kunstår med nye spennende ny kunst! :slightly_smiling_face:

4 Likes

Riktig godt nytt år!
Jeg tror jeg ble medlem i januar - og har i løpet av dette året lært mye, og funnet utrolig mye inspirasjon.

Takk til dere som deler bilder og kunnskap!

Kunstveggen har uten tvil bidratt til å gjøre et kjipt år mer positivt!

6 Likes

Godt nyttår folkens! Blir spennende om det blir enkeltbekkasinen eller oteren som endelig får den oppmerksomheten de fortjener i 2021 med et nytt, tagget Whatson trykk!

19 Likes

:joy::joy:

1 Like

Godt nyttår!

7 Likes

Jeg har vært en ivrig leser i 2020 - et nyttårsforsett må være å bidra mer her med bilder og tanker detta året! :metal:

… og finne endelig plassering i nyoppusset stue for diverse veggpryd😂

Godt nyttår!

10 Likes

Grevling eller bever er høyt på ønskelista

5 Likes

Satser på 2021 som 2020 u/covid. Tørr ikke tenke på hvor bra det ville vært :scream:

Godt nyttår folkens!

5 Likes

Godt nytt år Kunstveggen​:partying_face::partying_face::partying_face:

1 Like

Da kaster jeg inn et annet dyr! Beltedyr!!

Godt nyttår godtfolk. Mye kunnskap her inne nå og mye trivelige folk.
Måtte dere alle få tak i et verk dere har ventet på i året som kommer :slight_smile:

1 Like

Tar opp igjen denne tråden her🤗

Ønsker alle et storartet 2023! :sparkler:

Ser frem til å lære hvilken vei kunstveggens innhold dreier fremover🤗

Hemmelig hilsen

Varme tanker går spesielt til alle som har planer om “kjøpestopp” i første månedene 2023… Lykke til :sweat_smile:

Glemte denne på årets kjøp, det flotte verket her var grunnen til at eg sprakk tidlig i 2022 :sweat_smile:

Godt nytt år til alle her på forumet! :rocket:

10 Likes

Godt nytt år til alle :sparkler:

7 Likes

Godt nyttår :tada::blush:

5 Likes