Goodguy tråd

Hei

De av dere som er innom tidssonen.no kjenner sikkert til goodguy tråden der. Burdte ikke KV hatt en slik?

Tenker det er en fordel for de av oss som selger/kjøper gjennom forumet.

Tror også det kan være en fin referanse på finn også. Mulig vi også får rekruttering via finn.

Hva tror dere?

Eksempel:

@azidops Både kjøpt, solgt og gjort flere bytter med ham. Både gjennom Gategalleriet og som privatperson. Meget ryddig og proff type. Definitivt Goodguy

4 Likes

Bra tiltak! Hiver meg på:

Har kun gode anbefalinger å komme med vedrørende disse brukerne av forumet: @azidops @Tommy_Jensen @EspenB.
Dette gjelder både kjøp og salg av diverse print.

Siden du så generøst starter tråden jumbo så kan jeg si at @jumbo2000 er veldig grei å ha med å gjøre, både salg og kjøp. Ryddig og god kommunikasjon.

Returnerer skryten @R.J Meget fornøyd med handelen, som nå endelig er på veggen :slight_smile: Handler mer enn gjerne med han igjen.

@azidops @Peder :+1:

Thanks budy!
@Jonnyick
@Calizto
@Daniel
@Itspersonal

Litt rart å måtte opprette denne tråden. Tviler på at folk orker å skumme gjennom denne før potensielle kjøp/ salg internt her på kunstveggen. Har kun kjøpt et trykk fra et forummedlem tidligere, og før jeg slo til dannet jeg meg et inntrykk basert på tidligere innlegg fra selgeren. Når alt kommer til alt tror jeg de fleste aktive her inne ikke har skumle hensikter.

1 Like

Vet om et par som havner under Badguy for flipping… :thinking::joy:

Ville det ikke hjulpet på inntrykket om andre her inne gikk god for selger?

Jeg vet også om flere, men tråden jeg opprettet for å belyse dette problemet ble fjernet. Jobben med og rapportere dem vil fortsette :cop:

Dritt lei flippere :dolphin:

2 Likes

Når tråden først er opprettet, så kan jeg jo bidra med mitt.
Såvidt jeg kan erindre har jeg dealet bra kunst med de nedennevnte karer. Og - the beauty of the deal - til og med hatt gode samtaler med dem også… :wink:

@jumbo2000
@Bambi
@Ndizi
@Ilja
@eriklokken

4 Likes

@jumbo2000
@Bergen
@johnj
@Jonnyick
@thopet

Det er så mange og alle husker jeg ikke lengre. Det kjekkeste er å prate med dem man kjøper/selger med og man kan få vite mye om man tar seg tid til å prate med folk. Har generelt hatt gode opplevelser både her, UAA og eBay, bortsett fra et par anledninger. Har kun blitt lurt en gang og det var med et medlem her inne.

Og nei, jeg gidder ikke å si hvem det er , prøver bare å glemme hele greien.

2 Likes

Lov å spørre om hvorfor du ikke vil si hvem det er? Om du ble oppriktig lurt er det vel ålreit å advare andre KV-medlemmer?

2 Likes

Jeg kan gå god for:

@BMF
@Onkeljohn
@eriklokken
@azidops

@jumbo2000
@azidops

:+1:t2: