Grei samling av kunst på kontoret!

Var på møte med et kreativtbyrå i dag og her var det mye jeg kunne tenkt med på veggen :astonished:

34 Likes

Legg ut adressen så kan de ta inngangspenger :slight_smile:

Du kan jo gjette hvem som har hengt opp :wink:

1 Like

Den harringtonen🤑

Skulle til å si jeg føler jeg har sett disse før haha!

Kunne nesten bytte jobb for å kunne ha den første CH bak pulten… daaaim… rå samling…

Groveste jeg har sett på lang tid! Ekstra kult om dette faktisk er i Norge, trodde knapt originale Conor Harrington bilder eksisterte her til lands! RÅTT !

Imponerende.

Flott samling!

Det der var ganske vilt ja.
Om noen av eierne skulle være i tvil om de virkelig liker den første harrington så har ikke eg noe imot å være forruten ett organ, just sayin (helst ett ikke livsviktig ett tho)

1 Like

Fantastiske bilder! Men ett spørsmål gnagde meg: hva er et kreativbyrå?

Jeg vet ikke, men jeg tror det siktes til firma/byrå som driver med reklame, kommunikasjon eller design.
Alternativt kan det være advokatfirma eller revisjonsfirma type Arthur Andersen som er kjente for å
være ganske kreative.

http://www.creuna.no/om-oss/hvem-er-vi/

1 Like

Jøsses, det var jammen mye meningsløst pjatt på en side. Barney Stinsom som er CEO?

2 Likes

De “nye” lokalene til Creuna er lekker. Slik jeg har forstått det så er mye av kunsten lånt av eierne. Hovedeier er Atlantis Vest. Et norsk familieeid investeringsselskap (Rieber) med røtter i Bergen. Så det kan vel også forklare deres “kjærlighet” til bergensk kunst som Dolk. :slight_smile: Wild guess… men tror ikke det er skivebom.

Puh, det var bra andre også synes det var litt vanskelig å forstå, måtte lese det flere ganger :smiley:
Uansett, kundene ser nå at de har god smak da!

2 Likes

Når bildene først er ute så kan jeg vel informere om at alt er levert og gjort av meg. Så hvis noen andre trenger hjelp med kunst på kontoret er vel dette en fin referanse :slight_smile:

15 Likes

Satan for en samling! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Hadde nesten vært villig til å vasken toalettene der en dag for å kunne nyte Harrington originalene.

1 Like

Betyr det at det er din kunst på utlån ? eller har du solgt og levert? :slight_smile: