H20 - New limited edition av Pejac

Tror det på hjemmesiden med ‘bronseaktig glød‘ er selve printet og det på Insta, ‘gråtoner’, tror jeg kan være selvet ‘loddet’ / postkortet / mini printet du får tilsendt når du registrere og kjøper lodd.

Handfinished edition så alle er litt ulike

Men om du ser på størrelsen på det med ‘gråtoner’ på IG - som holdes av en hånd, så tror jeg det kanskje en miniprintet / loddet / postkortet.
Hovedprintet ‘med glød’ har en størrelse på 97cm X 69cm, og kan neppe holdes i hånden slik som det på IG med ‘gråtoner’.

1 Like

Ja tror nok du har rett. Hovedtrykket er 2-colour og det er vel sort + oransje på hjelmen? Men bare gjør oppmerksom på at alle 100 er handfinished. Det er supernice, og hvem vet kanskje får man en heloransje hjelm på sin?

1 Like

Blir spennende. Sjansene er i hvert fall stor for at en av oss ender opp med et vinnerlodd. Vi får håpe julen kommer tidlig til kunstveggen :slight_smile:

Timingen er jævlig dårlig. Service på bil og reperasjon på taket. Men kunne ikke la sjangsen gå fra meg!

2 Likes

På kvitteringen stod det at e-poster ville bli sendt ut i dag 10.12. Men på hjemmesiden er det oppgitt 11.12. Noen som har mottatt e-post?

Har heller ikke mottatt noe, krysser fingrene for morgendagen :slight_smile:

1 Like
  1. står det på Instaen hans.

Antar at det er flere som sitter og venter like utålmodig som meg. Vet vi noe om klokkeslett?

Vi vet ingenting. Jeg sjekket nettopp når jeg fikk mailen da jeg vant A Forest-lotteriet. det var litt over klokka seks på ettermiddagen, så jeg ville nok funnet noe bedre å gjøre enn å F5e gjennom dagen.

2 Likes

Ikke at jeg tror at jeg vinner men… noen som har en ide hva totalprisen på denne blir i norske kroner?

Ein plass mellom 15-20k?

1 Like

1400€ + 120€ i frakt? Vet ikke hvilke andre gebyr som kommer i tillegg.

1 Like

Håper å slippe å måtte lese hele moms-tråden igjen😢

Ikke noe moms på denne. Blir ganske nøyaktig 15 500 NOK.

4 Likes

Då er mailene begynt å komma, lykke til :slightly_smiling_face:

3 Likes

Noen som fikk ? :slight_smile:

Nada niks :frowning:

Ser dårlig ut, ja…

Samme her😢

Umulig for meg å vinne lotteri. Hatt større hell på vanlige kaos-slipp.