Hama Woods Print Release 'Endless Flight'

’Endless Flight’

5 Exclusive Hama Woods (NO) Print Release’s

5 exclusive new prints including one main edition and four low-edition color ways from Hama Woods, Norway’s leading street-art artist from Oslo. To be released as a part of ‘CIRCUS HAMA’ solo exhibition by Hama Woods (NO) at Reed Projects August 18th. More info bellow

Release date on opening night: 18th August 19:00 CET (Local Time Oslo)

Hama Woods (NO)
‘Endless Flight’ ( Light Blue )
Medium: 5 colour hand pulled silkscreen print on 350 gsm conqueror connoisseur paper
Size: 50 x 70 cm
Edition 50
Price: 1.200 NOK

Signed and numbered by the artist

Pre-order today by contacting, sales@reedprojects.no
( only 5 available for pre-order on a first come first served basis )

RELEASE PAGE

Hama Woods (NO)
‘Endless Flight’ ( Pink )
Medium: 5 colour hand pulled silkscreen print on 350 gsm conqueror connoisseur paper
Size: 50 x 70 cm
Edition 10
Price: 1.500 NOK

Signed and numbered by the artist

Pre-order today by contacting, sales@reedprojects.no
( only 2 available for pre-order on a first come first served basis )

RELEASE PAGE

Hama Woods (NO)
‘Endless Flight’ ( Dark Blue )
Medium: 5 colour hand pulled silkscreen print on 350 gsm conqueror connoisseur paper
Size: 50 x 70 cm
Edition 10
Price: 1.500 NOK

Signed and numbered by the artist

Pre-order today by contacting, sales@reedprojects.no
( only 2 available for pre-order on a first come first served basis )

RELEASE PAGE

Hama Woods (NO)
‘Endless Flight’ ( White )
Medium: 5 colour hand pulled silkscreen print on 350 gsm conqueror connoisseur paper
Size: 50 x 70 cm
Edition 50
Price: 1.500 NOK

Signed and numbered by the artist

Pre-order today by contacting, sales@reedprojects.no
( only 2 available for pre-order on a first come first served basis )

RELEASE PAGE

Hama Woods (NO)
‘Endless Flight’ ( Light Green )
Medium: 5 colour hand pulled silkscreen print on 350 gsm conqueror connoisseur paper
Size: 50 x 70 cm
Edition 50
Price: 1.500 NOK

Signed and numbered by the artist

Pre-order today by contacting, sales@reedprojects.no
( only 2 available for pre-order on a first come first served basis )

RELEASE PAGE

Men ærlig talt, ser dere det ikke selv??

6 Likes

Hva da?

Noe jeg kan hjelpe til med?

sikkert opplaget som er skrevet på de forskjellige trykkene, hvis det skal være en main og fire i lavt opplag

Hva syntes folket om disse bildene?

These beauties are about to get hand finished. Release date tomorrow, Thursday 18th August 19:00 CET

Gir meg absolutt nada.

1 Like

Javel? ønsker du å begrunne dette på noen måte, eller er du i en posisjon jeg ikke kjenner til, som gir deg mulighet til å komme med slike subjektive, bastante og i mine øyne helt irrelevant ifht til det jeg spør om, uten en tilleggstekst hvor du forklarer hvorfor?

Søte…noen som har noen små barnerom å fylle?

Haha. Du verden. Visste ikke du var ute etter en avhandling. Skal huske på det til neste gang. :joy:

2 Likes

Det ser ikke ut som du vil ha svar på spørsmålet ditt, med mindre det er positivt…:grinning:

2 Likes

Svaret til bakart trenger jo ingen forklaring… Hva synes du om trykket? Liker du det bør du kjøpe det :slight_smile:

For meg er det litt kjedelig.

Du har helt rett, tenkte kanskje bare det lå en begrunnelse bak. Tenkte bare jeg skulle høre hva folket tenkte, men får ta slike spørsmål på andre arenaer.

Hva tenker du selv om trykket?

3 Likes

Ja, de var søte disse. Tenkte akkurat det samme.
Passer på barnerommet vi innreder nå, så har kjøpt en jeg :smile:

Jeg tenker at det ikke er noen Dolk/Pøbel/dotdotdot osv, men til prisen og rette fargekombinasjon syntes jeg det er spennende, og verdt det. Jeg liker for eksempel den i rosa, og selv om detaljene/motivet kunne vært mer spennende, så er det ikke feil og liker spesielt at trådene som “flyet” henger i, forlenges opp og forbi det fargelagte firkanten/området. MIn subjektive mening.

1 Like

Jeg er må si meg litt skuffet over trykket, hama lager mye kule orginaler, veldig detaljerte og stilige motiver. Ikke like detaljert men man kan se utvikling som Sniker seg opp på Snik nivå på noen av de nye canvasene. Dette gir meg absolutt 0 -

Tillat meg å komme med min subjektive mening, helt uten å ha noen som helst formening om kunstneren personlig - som jeg generelt ønsker alt godt.

Uansett pris og fargekombinasjon så mener jeg dette er kjedelig, repetitivt, naivt, spekulativt og kan ikke klassifiseres som kunst i det hele tatt fordi det ikke tilfører noe som helst nytt (bortsett fra bruken av en marekatt fremfor et annet søtt dyr).

Jeg skulle ønske jeg aldri hadde sett trykkene og håper at det blir mindre og mindre å se av slike ting på kunstveggen fremover. Det er som en dårlig pop-sjanger der siste variasjon over temaet melkes som en tørr ku. En ku som noen burde ha forbarmet seg over og tatt livet av.

Sånn, nå er det sagt og jeg beklager på forhånd.

15 Likes

Ærlighet er bra og kunst er subjektivt. Flott at du skriver det du mener og du trenger ikke i mine øyne å beklage noe som helst til noen. Stå for det man mener og ærlighet er viktig for meg. Du har fått min respekt, " Gammel_Erik"

3 Likes