Henrik Uldalen - nytt slipp 4 juni

Henrik Uldalen slipper nye verk via galleri JD Malat Galleri;

09 am den 4 juli skal de visst være tilgjengelig

5 Likes

Rettelse, 4. juni☺️

1 Like

Blir denne vanskelig å få tak i mon tro?

Jeg tror den blir litt vanskelig ja… men kan ta fryktelig feil også :nerd_face:

Vet du hvilke av disse 3 som blir sluppet som print? Ikke alle som var vegg-vennlige…

Kan se printet på Instagram kontoen hans.

Gitt at hans forrige print (Furor, ed. 75) fortsatt tilgjengelig hos NuArt hadde jeg blitt overrasket om det nye blir revet bort på sekundet, men det kan jo hende flere har fått opp øynene for han og at Furor har gått litt under radaren.

Har ikke fulgt så mye med på Henrik selv, treffer meg ikke helt dessverre selv om jeg ser at det kan være populært.
Men Instagram profilen…
662K følgere? Whatson har 73K…
Er Henrik sååå stor, eller prater vi kjøp av en halv million følgere som svært mange gjør om dagen…

1 Like

Tviler på at han har gått ut å kjøpt seg følgere. Det jeg har observert er at han er meget flink og aktiv i sosiale media. Han svarer, følger opp og er tilstede. Det gir følgere over tid. Stiller opp til nett-intervju osv.

Hvor mange av følgerne som faktisk ender opp med å kjøpe noe er jo noe helt annet. En må også ta i betraktning at Uldalen har fått et nytt galleri som fronter han. De virker til å være rimelig aktiv på promotering. Jeg fikk en epost som sa noe om at pågangen var veldig stor på trykket. Det kan så klart være kun et salgsstunt. Vi får sjå. :slight_smile:

I tillegg til sin egen profil driver også Henrik profilen Paintguide.
https://www.instagram.com/paintguide/?hl=nb
Så vi snakker 1 million totale følgere.

2 Likes

Henrik ER stor og ingenting tyder på at det er russiske kjøpefølgere der i gården :blush: Kun ekte vare :+1:t3:

https://socialblade.com/instagram/user/henrikaau

1 Like


Han kom nylig med en ny oppdatering på insta hvor noen bærer et av verkene hans inn på galleriet. Over 10k likes, og kunstnere som Whatson etc kommenterer. Jeg tror dette kommer til å fyke ut ganske så raskt jeg.

1 Like

Tenker nå jeg skal prøve da, så får jeg se hvordan det går :grimacing:

Flutter ligger ute tilsalgs nå ihvertfall…

Ser at Henrik fortsatt har et maleri til salgs hos Detour Gallery utenfor New York. Tror ikke dette koster i nærheten av hva hans nye malerier gjør(Med mindre de har justert opp prisen)
Bildet ble solgt på Scope New York i 2015, og har siden vært i Detour Gallery´s eie. Ville sendt en e-post til galleriet hvis denne kunstneren er av interesse. Kan gjøre et godt kjøp her.

1 Like