Hjelp! Fair pris på diverse Whatson, DDD og Pøbel

Jeg laget en salgstråd i sted med en del Whatson, DDD og Pøbel og har fått en del henvendelser om hva jeg selger de ulike verkene for.

Tenker å selge for en fair pris, men aner ikke hva det er. Er det noen som kan hjelpe, alle tips/anslag mottas med takk.

Har funnet Scream (4000kr), Bunad (6000kr) og One Small Step (12000kr innrammet) på finn, er det rimelig å si at fair pris er litt under det?

Dette er det jeg la ut:

Canvas:
Dot Dot Dot: Theft - 1,5m x 1m (x/3)
Dot Dot Dot: Vandal King - 1m x 1,5m (x/3)
Martin Whatson: Love Cops - 60cm x 60 cm (x/7)
Martin Whatson: Jailbird - 50cm x 70cm (x/2)
Martin Whatson: Gods Yoyo - 50cm x 70cm (x/2)

Prints(ikke innrammet):
Dot Dot Dot - Napoleon Sky blue (AP/10)
Dot Dot Dot - Scream (x/150)
Martin Whatson - One Small Step (x/175)
Pøbel - Bunad liten (x / 100)
Pøbel/Østrem - IceIce Baby liten (x/150)
Icy & Sot - Molotov grå (x/140)

Takk til alle som tar seg tid til å bidra.

Hei

Har ikke så god greie på canvasene. Men tipper det kan bli tøft å bli kvitt det meste av printene. Min antagelse er 5000 for liten bunad og 9-10 for one small step. Resten har det skjedd fint lite med siden slipp. Tenker at kostpris +/÷ noen hundrelapper.

Men hvem vet

Er redd du har problemer med å få kost for dot dot dot canvassene dessverre. Har iallefall selv fått tilbud om noen dot canvas under kost og det var populære motiv. Det er iallefall vanskelig her på forumet.

DOT markedet er større i utlandet enn i Norge, så ville lagt de ut via ebay & banksyforum.

:nerd::nerd::nerd:

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.