Hjelp til prising av Pøbel og European Bob

Jeg skal selge to trykk til en kompis og ønsker å høre hva som er fornuftige priser på dem og håpte i den forbindelse at det er noen her inne med kunnskaper som kunne hjulpet oss.

Trykkene det gjelder er:

  1. Anna Khaki - Pøbel
  2. At Wast! I’ve Got You This Time - European Bob

Ingen som har noen fornuftige innspill her? Pøbel sin ser jeg jo ligger på Finn, så der har jeg noen rettesnorer, men European Bob sin finner jeg nada om.

Om jeg skulle solgt til en kompis hadde jeg tatt utgangspunkt i hvor mye jeg ga for trykkene. Vil du tjene penger på Anna, så får du finne en pris mellom det du gav og hva de ligger ute til. Jo bedre kompis jo nærmere kostpris ville jeg sagt. Om du ikke finner noe på det andre så hadde jeg solgt til kostpris.

2 Likes

De pøbel prisene på Finn har vel lagt en stund uten å bli solgt, så ville ikke sagt den prisen til en kompis.
Bare hvis han er en dårlig kompis :stuck_out_tongue:

Takk for innspill. Helt enig med begge av dere. Skal ikke makse prisen her. Likevel er begge intr. i å vite hva verdien på trykkene er i markedet, slik at ingen av oss føler oss lurt.

Er bildene rammet inn?

Nope, lagret flatt siden mottak.

Tipper 6k for Anna er en fin vennskapspris

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.