Hush Artist

Hei, ny her så ha meg unnskylt hvis jeg framstår som lite informert (noe jeg er). Så ingen tråder om Hush Artist, noen tanker om hans kunst? Han hadde et slipp her om dagen med et litografi “Duality” i tre ulike versjoner. Står som utsolgt, noe som er verdt å samle på?

Får litt Prefab 77 vibber av dette, og da heller jeg mot at Prefab 77 ville være å foretrekke. Vet du hva Duality gikk for?

Som du ser av profilbildet mitt, så er jeg en fan av Hush. Det var bildet seductress som først fikk meg interessert i kunst og dermed havnet jeg her på kunstveggen.

Jeg har et par bilder og følger med på release. De blir fort utsolgt når noe blir sluppet. Her i Norge er det kanskje ikke så mange som er interessert, men ute i verden er Hush stor. Jeg har prøvd å få tak i et The Wish, men prisene for det trykket er godt over 30k nå.

Det er først og fremst det asiatiske utrykket og fargene jeg syntes er kult. De blir veldig pene på veggen.

Hvis du tenker på verdiøkning, så ser jeg at mange av motivene har økt svært godt i pris, men for å oppnå den prisen, må bildene kanskje selges til utlandet.

@gnageren du må helle mer mot Hush :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Hehe, da er vi to @Chuey ! Enig i at uttrykket er veldig pent…
@gnageren:
Main Edition, edition of 150, 80 cm x 60 cm, £450
Silver Edition, edition of 25, 80 cm x 60 cm, £750
Gold Edition, edition of 25, 80 cm x 60 cm, £750

Rart at Husk ikke er populær i Norge egentlig, når jeg ser hva annet som er varmt her (mye bra også selvfølgelig, men også en del jeg virkelig ikke skjønner greia på. But that´s art for you…)

De prisene var jo absolutt overkommelig. :slight_smile:

Ja, og spesielt de to håndkolorerte med bare 25 opplag…
Main-versjonen har begynt å dukke opp på ebay allerede (selvfølgelig):
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=hush+artist&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=hush+duality&_sacat=0

Priser på ebay er som oftest svært villedende. Bare sånn til orientering. :slight_smile: Nå var ikke prisene der heller så gærn, men samnenligner du med andre kunstnere så er det ofte hinsides priser på ebay kontra andre steder.

Hehe, absolutt – er vel stort sett villedende priser der og ikke veiledende… :wink: