Husker ikke kunstneren - Kanskje du vet?

Jeg arvet bilde av min mors tante. Bilde har vært med meg hele 20åra. Det sto signert lapp på baksiden før, men det er et par leiligheter siden. Jeg er så sykt dårlig til å huske navn. Noen her inne som vet? Norsk kunstner. Jeg husker det når jeg får høre/se det :slight_smile:

Jan Kristofori

1 Like

Det stemmer! Det var det :slight_smile: Jeg fikk velge hvilket som helst bilder hos min mors tanta mi som samlet kunst og likte dette veldig godt. Det er abstrakt men jeg synes jeg ser en litt melankolsk drage i et ild univers. Jeg ville aldri likt det bilde med mindre det var abstrakt da :stuck_out_tongue: - Samboeren synes ikke like godt om bilde og jeg vurderer derfor å selge det. Noen tips til hvor mye det er verdt?

Det ligger et tilsvarende på finn.no til 1400,- Men det har ligget der en stund. Er neppe det store markedet her hjemme. Har det affeksjonsverdi, så sleng på en ny ramme og få det på veggen.

Ja det så jeg, men det er trykk. Dette er gips og olje. Er det ikke det er noe forskjell?
Nei jeg hadde kun tenkt å selge det hvis jeg fikk over 10.000kr. Så da beholder jeg det heller :slight_smile:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=173392801
Er nok ikke trykk dette. Men det er jo bare å prøve seg, og se om noen napper.

Oi. Nei det var ikke trykk - Det så jeg ikke. Men det var fint!