Huskmitnavn

Huskmitnavn - Morning på Galleri V1 København

Utdrag fra presseskrivet:

In his new exhibition Morning HuskMitNavn (RememberMyName) engages our common morning routines in paintings, collages and drawings. He investigates how every morning holds the potential of new beginnings and at the same time is an automated struggle for most of us. In a delicate clear palette he poetically depicts the sleep deprived, cozy and chaotic moments that forms the start of a new day.

Hele presseskrivet kan leses her

http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1525/V1_2582.jpg?1428583018
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1521/V1_2596.jpg?1428582783
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1516/V1_2609.jpg?1428582656
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1515/V1_2615.jpg?1428582637
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1514/V1_2617.jpg?1428582613
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1513/V1_2623.jpg?1428582591
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1512/V1_2628.jpg?1428582566
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1511/V1_2632.jpg?1428582544
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1504/V1_2652.jpg?1428582049
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1506/V1_2647.jpg?1428582111
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1501/V1_2665.jpg?1428581868
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1500/V1_2668.jpg?1428581845
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1499/V1_2672.jpg?1428581818
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1498/V1_2677.jpg?1428581794
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1497/V1_2680.jpg?1428581762
http://www.v1gallery.com/exhibitionimage/image/1496/V1_2684.jpg?1428581705

7 Likes

Flotte motiver, sitter igjen med samme følelse som etter Pushwagners Soft City serie, men Huskmitt navn gjør det på en annen måte. Det er spennende!

Jeg rett ut misliker Pushwagner og det første jeg tenkte når jeg så denne tråden var “usj, enda en av disse. Sikkert noen som liker det også, noen må vel da også lage kunsten”

MEN, jeg synes det er fantastiske bilder, et par av verkene over fikk meg til å krible, det kan man like.

Synd det er i køben da, ikke noe sted jeg skal med det første…

Jeg synes bildene i svart hvitt ser nydelige ut. Stilen til Huskmitnavn kommer veldig frem der. Han har en fin strek.