Hva er prisen for Martin Whatson Dancer Hand Finnished Black Variant?

Martin Whatson Dancer Hand Finnished Black Variant.
Noen som vet hvor prisen bør ligge for dette?

Har du fått noe napp på finn annonsen din?

Kan meddele at i april solgte en black variant via finn til ca 45 000kr, så om man skal tippe idag er det sikkert 50 000kr+.

Amerikanerne kjøper som de er galne mtp svakere krone og økende interesse.

2 Likes

NOK er ikke så svak lenger mot USD.

I dag er kursen 8,88 men du har helt rett i at det er en del kjøpere i USA som sikkert ikke bryr seg om kursen er 11 eller 8 :wink:

1 Like

Ja jeg fikk et svar, men oppfattet at forventningene lå langt over 50k…

man nærmer seg priser hvor originaler plutselig er likt priset. Nå er vel dette blant de mest etterspurte, men 5-6000,- dollar er vel hvor landet ligger på denne i dag ref etterspørsel og siste omsatte.

Main edition går for rundt 50. Så godt over det.

50k med dollarkurs på 10. Om jeg er helt på tur – muligens, men som de på forumene også - fortsatt trykk og hva de går for i en raffle (som forøvrig IKKE er prisbildet for salg), bør ikke settes til grunnlag.

2 Likes

Main går for 50-60nok i statene. Jeg tipper du må forvente å betale 50+ her i landet også. Jeg kan ta feil, men jeg har sett dem ligge i dette prissjiktet. Denne vil nok ligge en god del høyere. Det er 175 main, og 20 av denne sorte. Da klemmes nok prisen oppover endel.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.