Hva er Shai Dahan verdt?

Bildene “Buenos Aires” og “A class divided” varierer en del i pris. Hva er innenfor å betale for disse?

Usikker, men har begge om du er interessert :wink:

Hehe. Jeg er interessert, men opplever store forskjeller i pris. Det forvirrer meg. Hva vil du ha for dine da?

6000 for begge, den ene er rammet inn.

2 Likes

Hmm.Ok. Skal tenke litt på det. Har fått et tilbud som er en del bedre, dog uten ramme. :slight_smile:

Do that :thumbsup: vi kan alltids krangle om prisen også, men min pris er mye bedre enn de som ligger på Finn :wink:

Ikke når jeg allerede har kranglet med de som ligger på Finn. Hehehehe! :smile:

1 Like

Ramme koster en del så du må ta det med i beregningen når du vurdere Gards tilbud opp mot det du har forhandlet fram på nettet

1 Like

Det er selvsagt i tankene mine. :slight_smile:

Har du disse to enda og evt bilde vi mailen om før jul enda ?

Jeg var ute etter det bildet selv for en tid tilbake, har ikke noe sted det passer inn på veggen nå, men jeg syntes ikke 6000 var så gale når det ene var innrammet. Husker ikke helt hva jeg var villig til å betale, men tror det var snakk om 1800 eller så, sånn sett så er ikke 2, der den ene er innrammet for 6000 en dårlig pris. FIkk mange tilbud(6-7), men ingen ville selge til det jeg ville ha. Ikke så mange som ville kjøpe heller så tenker at det er en del som “brenner inne” med det mtp at det er så lite opplag.

Hvor mange trykk har egentlig shai dahan gitt ut? Kom over noe kunst han hadde gjort for flere år siden, minnet på en måte litt om conor harrington, synst det var grisekult!! Har prøvd å finne det igjen på nettet uten hell. Selv har jeg bueno aires på veggen og synst den er sjikelig fin!

Så vidt jeg vet har han ett trykk til, en gigantisk hai.

Her er en oversikt. Har ikke sett noen flere trykk noe sted.

La merke til den jeg også, vet ikke helt om det var et sted i riktig retning

Fint innrammet Gard. Denne frister.

1 Like