Hva heter du på Instagram?

Det var faktisk det første jeg tenkte :rofl: sendte max melding umiddelbart! :rofl::rofl::rofl:

1 Like

I dag mottok jeg samme type meldinger fra prefab… så vær litt bevisst på at det pågår en scam mot oss kunstinteresserte på insta. Når jeg ikke svarte på første melding kom det en oppfølging hvor “han” ba pent om ikke jeg kunne støtte han i å stemme på han.

3 Likes

Fikk denne fra Prefab;

Hi,
Hope you’re well and thanks for getting in touch. I was helping a pal out I thought and my account got hacked so please just ignore any DMs from that account, report and block them but don’t unfollow as yet as I am trying to get it back

Please follow me on my new account
prefab77_new

and tell anyone you know

Cheers!
Peter

1 Like

Bra jobba @gnageren :clap: Har ikke fått svar fra han selv, skrev melding på hans nye insta. Fort gjort å gå på denne. Men tror ikke han klarer få den tilbake, i mitt tilfelle så har hackerne satt på 2 faktoraut så det sier bråstopp, med mindre de sender meg de u sifferne de får i appen sin :person_facepalming: instagram er 0 hjelp. Har rapportert til de at @Judopawn er hacket og utgir seg for å være meg - fra min andre insta. Men NEI de har ikke nok bevis og gjør ingenting med det :rofl::rofl::rofl: det er så latterlig.

1 Like

Har startet et lite prosjekt som jeg gjerne ønsker å dele med dere. Dette er ikke min private konto, men et prosjekt hvor vi bruker AI for å lage «kunst»?:sweat_smile:

https://instagram.com/kunstguttene?igshid=YmMyMTA2M2Y=

3 Likes

https://instagram.com/yaqazh?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

3 Likes

Da har jeg satt det som var min åpende instagram på privat - den av dere som driver å sender meg meldinger på insta om min kjæreste og meg for holde seg langt borte - her snakker vi om kunst ikke om min legning og på insta er jeg privatpersonen Charlotte.
Ønsker ikke kommentarer om overnevnte. @adriankg sin kommentar er godkjent på forhånd av meg.

32 Likes

Hva i helvete er det som feiler dere som gjør det? Er dere ikke voksne folk på et nettforum om kunst? Meningsmotstandere eller ei det er JÆVLA tåpelig forsøk på hersketeknikk. Helt sjokkert.

29 Likes

Oisann. Det høres drøyt ut. Dette er så pass ugrei oppførsel at kanskje en burde vurdere hvorvidt person X skulle ha tilgang til dette miljøet. Åpenbart bruker person X informasjon fra forumet, og oppfører seg som en klovn. Mat for moderator og grunnlegger av kunstveggen.

8 Likes

Vær trygg på at vi følger dette opp.

25 Likes

Kjipt med dårlig instastemning, men jeg tar sjansen og deler min profil✌️

https://instagram.com/ole_johan_roska?igshid=MmIzYWVlNDQ5Yg==

4 Likes

Dette er helt uakseptabel og skammelig oppførsel! Og tro meg når jeg sier at 99,999% av alle på forumet her setter stor pris på dine meninger og gode innspill!

Vi skal selvfølgelig gjøre det vi kan for å utestenge personen som oppfører seg på den måten!

33 Likes

Personen er funnet.IKKE farlig. Tar resten med @Ulrik

6 Likes

Herlig! Synd det som har skjedd, utrolig godt å se så mange ta ansvar her for å hjelpe til å finne ut hvem/hva som har skjedd her.

Bra jobbet av admins også som tar hendelser som det her skikkelig på alvor! Stor skryt til dere også :raised_hands:

Dette skal være ett trygt forum for alle medlemer :heart:

7 Likes

Stor takk fra Charlotte Helene og Stéintora :heart::heart::heart:

6 Likes

@nuartaberdeen for all things errrm Aberdeen

1 Like