Hva kan dette være verdt?

Fant et bilde på loftet og iom at jeg er kunst noob, har jeg ikke peiling på om dette er verdt noe eller ikke. Og hva betyr stempelet?

Odd Nerdrum har verdi det, selv om markedet hans ikke akkurat er veldig hot om dagen…

Du kan se eksempelpriser her: Kunst til salgs med søkeordet "odd nerdrum" | FINN Torget

Det kontrollstempelet er vel en rammemaker som har garantert for at verket bak glasset er ekte…

Det er flott at du ser på KV som en kilde til kunnskap, men tror du må gi mer info enn det du har gjort for å få svar :slight_smile:

Hva med et sklikkelig bilde, opplag, størrelse osv…?

1 Like

Takk for svar. Bilde er ca 30x45 (selve motivet). Det er ikke signert (i allefall ikke synlig). Opplag vet jeg heller ikke

Vet du om det er en original på papir eller trykk, det er vanskelig å se.

Uansett, blomqvist hjelper med dette hvis ingen her vet. Bare registrer deg og gjør det online. Mener det er gratis?

Blomqvist gjorde det gratis tidligere - godt mulig de gjør det enda. Godt fornøyd med servicen fra fagfolkene der.

Jeg ville tenkt at det må tas ut av rammen for å kunne gis en seriøs vurdering. Det er jo ikke mulig å se om det er en plakat eller type trykk utifra bildene. Heller ikke om det skjules en signatur eller nummerering et sted (bak passep. kanskje?).

1 Like

https://www.mearto.com/search?utf8=✓&site_id=&q=Odd+Nerdrum&commit=

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.