Hva ser du frem til i 2022?

Godt nyttår alle sammen!

Ønsker å takke alle som har gjort Kunstveggen til et hyggelig sted å være i 2021.

Nå er det et nytt år og nye muligheter :slight_smile:

Hva ser du frem til i 2022?

Er det en utstilling du gleder deg til?
Et museum/galleri du tenker å besøke?
Et verk/skulptur du endelig skal kjøpe som du har drømt lenge etter?
Et verk du endelig skal få rammet inn og henge opp på veggen?
Et slipp/release du gleder deg til?
Noe annet kunstrelatert du gleder deg til?

Del det med oss da vel :slight_smile:

14 Likes

Er det et verk jeg endelig skal kjøpe som jeg har ventet lenge på?

Ja. For meg blir nok dette årets kjøp. To be continued. :slight_smile:

Og godt nyttår :slight_smile:

6 Likes

Peiler meg inn på maleri av Nikolai Torgersen. :crossed_fingers:t4:
Godt nyttår til dere alle:)

5 Likes

Gratulerer, kan måles i en banksy det :+1:t2:

6 Likes

Snik har virkelig noe på gang.
Utrolig spent på hva de kommer med i 2022

3 Likes

Tenker du på noe spesielt?

Sandra kommer med flere olje malerier, noe jeg er vanvittig spent på. Det hun har kommet med så langt er noe av det bedre fra henne etter min mening.

2 Likes

Endelig få denne som jeg bestilte i 2020

https://www.instagram.com/mooncranepress/

12 Likes

Årets største høydepunkt blir vel at Nasjonalmuseet endelig åpner :partying_face:

I tillegg åpner Charlie Roberts en utstilling hos Ojiri Galleri i London ila januar. Det blir første utstillingen hans i London. Jeg var innom studioet og så maleriene før de forlot Norge og de er veldig gode!

Yves Scherer åpner en duo utstilling med Louisa Gagliardi hos Eva Presenhuber i New York neste uke. Dette blir Yves sin første store presentasjon med Eva som er helt rått!

12 Likes

Sandra Mujinga åpner den første utstillingen i serien Solo Oslo på Munch. Der unge norske kunstnere får en solo utstilling på Munch. Elsker initiativet og tror det blir mye bra utstillinger her fremover.

5 Likes

Altså, hvis denne blir å se på Kistefos når de åpner igjen… Ellevilt!

12 Likes

I like it! :clap:

Inn fra siden kom en annen utstilling hos Munch som er helt fantastisk, I villskapens øye. Den handler om Surrealisme og Munch. Det er sjeldent en utstilling av dette kaliberet er i Norge og jeg gleder meg til å komme tilbake. Her er det så mange inntrykk å ta inn over seg at denne regner jeg med å se mange ganger.

For de som er fan av Dali er det nesten alltid et verk du ikke viste eksisterte som er bedre enn de du vet om. Og i denne utstillingen er det flere fantastiske malerier, men særlig et, Beigneuse (The Bather), 1928, er det bare å glede seg til å oppleve! Gå og se maleriet og så kan dere tenke på at han var 24 år gammel da han malte dette mesterverket.

https://www.munchmuseet.no/utstillinger/i-villskapens-oye/

Husk og kjøp boken!

https://shop.munchmuseet.no/b-ker/i-villskapens-ye

13 Likes

Venter enda på min… de er UFATTELIG treig med å svare på mail osv… :expressionless:

4 Likes

Tror ikke de svarer i det hele tatt :man_shrugging:t2:

Ser ut som Banksy kommer til Oslo uke 24. :shushing_face:

2 Likes

Jeg har fått flere mail av de. Ganske kjapt og når de første er på.

1 Like

Det er vel ikke mye mer enn ei uke siden denne ble lagt ut men er statig innom instagramen hennes og ser etter teases. Droppa å gå etter forrige trykk pga giclee men har troa på at Avant Arte løser denne litt annerledes. Spennende!

5 Likes

Cristina Banban

4 Likes

Jason Boyd Kinsella


8 Likes