Hva ser du frem til på høsten 2021?

Inspirert av en eldre tråd lager jeg en ny tråd.

Hva ser du frem til på høsten?

Er det en utstilling du gleder deg til?
Et museum/galleri du tenker å besøke?
Et verk/skulptur du endelig skal kjøpe som du har drømt lenge etter?
Et verk du endelig skal få rammet inn og henge opp på veggen?
Et slipp/release du gleder deg til?
Noe annet kunstrelatert du gleder deg til?

Del det med oss da vel :slight_smile:

Gleder meg til kunstveggens auksjon med Blomqvist :sunglasses:

16 Likes

Spennende det Ulrik nevner. Også litt spent på SC sin tur til Oslo. :slight_smile:

7 Likes

Gleder meg til vi skal ha utstilling med Guttestreker i Gategalleriet :slight_smile:

20 Likes

Gleder meg til diy rammeprosjekt og pejacs apneashow.

6 Likes

Er spent på ny Pøbel release.

13 Likes

……at Whatson-hypen roer seg.:yawning_face:

:wink:

6 Likes

Loffe rundt i pyjamas og drikke rødvin mens jeg ser på kunsten I leiligheten. Dette gjør jeg forsåvidt hele året, men det er liksom ekstra digg når det blåser surt ute en sen høstkveld.

26 Likes

Sandra Chevrier i Oslo :fire::fire::fire:

7 Likes

Er datoen 12. november? Bare sånn at det ikke forveksles med Amerikansk datoskriving :wink:

3 Likes

12.11.21

(Symmetrisk dato valgt av Sandra).

2021-11-11T23:00:00Z

3 Likes

Takk for svar :slight_smile: Er det sagt noe om hvor ustillingen skal være?

1 Like

https://m.facebook.com/events/s/nikolai-torgersen-it-tells-us-/228237315923802/

Nikolai Torgersen - «It tells us that sorrow is written into the contract of life»

Sted:
Guttestreker
Frydenlundsgata 17, 0169 Oslo

30.September

9 Likes

Anbefaler å ta en tur på Munch Museet. Synes Tracey Emin utstillingen var bra. Morsomt å se noen originale verk.

9 Likes

Støtter den.
Munch Museet er en opplevelse og mer enn “bare” Munch. Mye annet snacks og fantastisk utsikt over Tigerbyen.

7 Likes

Var en merkelig følelse å oppleve innvielsen sammes med antageligvis politikere, Munch samlere og familie hvor det hele føltes som en religiøst andakt. Flere av etasjene og opplevelsene vil jeg anses som å være meget dyp og sterk opplevelse. Munch er alfa og det føles som å være omega i rette omgivelser som forsterker opplevelsen er en fantastisk opplevelse. Fint å oppleve en DGA fri opplevelse :woozy_face::joy::joy:


12 Likes

Planen var å ta turen i går, men der var mer eller mindre alt utsolgt av inngangsbill. Så da må det bli med en annen gang :slight_smile:

1 Like

Du finnes

SVERRE BJERTNÆS

NOVEMBER 25 – DECEMBER 18, 2021

bilde

2 Likes