Hva synes folket om Michael Reeder?

Han her oppdaget jeg på Instagram for en tid tilbake. Jeg lar meg fascinere av disse bildene hans. Han har 106K følgere på Instagram, og bildene hans blir utsolgt på sekunder. Likevel er han knapt nevnt her blant ekspertisen på Kunstveggen. Hvorfor?

Er vel forskjell fra land til land? Sandra er vel mer eller mindre ukjent i noen land, men stor i Norge?

Kanskje du inspirerer noen til å kjøpe nå? :slight_smile:

Ja, du har nok et poeng. Men ingenting hadde vært mer moro enn å vekke litt flere følelser i folk enn bare Sandra og Martin. :slight_smile: Jeg setter i alle fall pris på å bli introdusert for nye kunstnere selv, så da håper jeg andre gjør det også. Selv om responsen av og til en skremmende dårlig. :slight_smile:

1 Like

I Norge er vi veldig på at kunsten skal være kone-vennlig og ikke minst passe inn i stilen man har i heimen. For meg virker det som det ikke er helt slik i f eks UK. Det er sjeldent jeg ser “stilfulle” hjem på andre siden av havet for å si det slik…
Derfor tror jeg at markedet for Sandra, Mehdi, Conor ++ og alle de norske, passer bedre i norske hjem, og er derfor mer populære her.

Vet ikke med deg, men ville du hatt Michael Reeder eller Miss Me på veggen i stua, eller på barnerommet? :stuck_out_tongue:

Ja. Ikke for å virke for mannete, men her hjemme hos oss er det faktisk jeg som bestemmer hva som skal være på veggene. Konemor hadde noen meninger de første årene, men nå er dette mitt felt. Det er jeg glad for! :slight_smile:

9 Likes

Haha. Bra for deg. :wink: Her i heimen er det 50/50 på beslutningen. Om en ikke liker det, blir det ikke kjøp. Har også tross alt et barn som skal vokse opp med denne kunsten også. Da er det greit å ikke ha dødningsskaller, pistoler eller kjønnsorganer på veggene syntes jeg. De små introduseres tidlig nok for slikt andre steder…

Men uavhengig kone/barn-vennlig, så er det mye som generelt ikke passer seg eller som bare ikke er appellerende syntes jeg. —> selv om kunst skal være kontroversielt og skape debatt…

1 Like

Noen som kjøpte på slippet igår?

Fikk forståelse av at de forsvant på 20-30 sekunder. Vet ikke nok om han til å vite moe om andrehåndsmarked og den slags. Men ser ikke noe på Ebay, i alle fall.

Michael kjører en open edition denne helgen om noen er keen☺️

1 Like