Hva synes vi om denne jobben?

2 Likes

Vurderer du innrammingen eller er det din?
Personlig ville jeg gått for sort smalt passepartout og sort ramme. Tror det blir stramt og pent mtp alt som skjer i motivet.

En kombinasjon av disse to

Men alt i alt er det hva du liker best :+1:

3 Likes

Jeg vurderte svart passepartout men gikk for hvit (igjen)!
Veldig fornøyd med motiv og ramme.

5 Likes

Så veldig fin ut den også :smiley:

1 Like

Bildet er mitt, og ramma er den jeg vil ha. Har helt bevisst unngått svart ramme som sitter på alt jeg ser av trykk.
Det var kvaliteten på ramma jeg tenkte på. Er det unormalt å se de enkelte elementene i ramma sånn som det er på min ramme?

Når det er rund form på rammelisten vil skjøten i hjørnene være mer synlig enn med en helt firkantet ramme. Du kjenner selv med en finger over skjøten om det er noe høydeforskjell mellom rammene eller om de er skjøtet sammen skjevt. Fargen gjør også at det er mer synlig enn på en sort ramme.

1 Like

Hjørnene ser vel bra ut. Han tenker kanskje på om det er normalt at rammen ser ut som man har lappet sammen mange småbiter.
Når man lager kvistfrie lister idag er det vanlig å skjøte sammen masse biter. Det er vanskelig å finne lange trelengder uten kvist. Dette klarer man normalt å skjule med maling. Hva som er i ditt tilfelle vet jeg ikke. Du kan sikkert se på baksiden om det ikke er malt der.

Ja, det var skjøtene jeg tenkte på. Baksiden er ikke malt, og der er det ingen skjøter å se. Veldig rart!

Enig med deg,dette er veldig rart. Hvis det ikke skal være sånn så hadde jeg bedt om ny ramme.

Tipper dette er utseendet til rammelisten du valgte. Sikkert vanskelig å se på en vareprøve av hjørnet.

Førsteinntrykk av rammevalget er at den er «kald» og tar mye oppmerksomhet fra motivet da «bakken/utsikten» er grå. Rammen er ‘oppstykket’ som forsterker kaoset til Whatson taggingen, som burde egentlig kontrollere den.

Er vell kanskje ikke den enkleste rammen om du ønsker å selge trykket i framtiden.

Jeg kjøper ikke trykk for å bli rik, jeg kjøper dem for å ha på veggen. Denne ramma har mye sort i seg, og skifter farge avhengig av lyset.

2 Likes