Hvem samler du på nå?

Og evt hvorfor? Det virker som det er et større spenn på hva folk samler på her inneenn tidligere, så det kunne vært interessant å høre hvem folk samler på og hva man ser fram til i løpet av året.

Personlig så har jeg har holdt på så lenge at det ikke er like stor rotasjon i samlingen, men foruten spesialutgaver fra kunstnere jeg kommer i kontakt med så har jeg samlet noen fine favoritter fra Sandra, Dolk, whatson, Pøbel, Conor Harrington, AFK, Joy, Skurk, Nimi etc. Kunne tenke meg noe fra Invader, Banksy, Stik, Keith Haring, Roy Lichtenstein. Det kjekkeste er jo å finne noen ferskinger.

Pøbel, Dolk, Mark Maggiori, Fintan Switzer, Adriana Oliver, Magnus Gjøen, Mehdi Ghadyanloo.

Inn: Mehdi
Ut: Pushwagner

Magnus Gjøen, Martin Whatson (like aktuelt for meg, som eneste norske stensil), Sverre Malling og Danny Larsen. (av norske)

Pøbel
Mehdi, Pejac, Afk

Sinnsykshit og Mehdi Ghadyanloo er nok favorittene om dagen.

Samlingen bør non berikes av folk som Geddes, Chevrier og Dolk også på sikt.

Mehdi er nok favoritten her i huset, samtidig har jeg litt annet av Yves Scherer, Nick Farhi, Fridriks, Grear Patterson og Magnus Gjoen.

Hva står på ønskelisten? En original av Mehdi.

Magnus Gjøen, David Shrigley, Chris Rivers

Kunne tenkt meg print av Harland Miller og originaler av Bjarne Melgaard, men har forsonet meg med at det blir nok ikke med det første :stuck_out_tongue_winking_eye:

Samlingen består av Invader, Vhils, Faile, Mehdi, Chevrierer, Harringtons, Hewett, DOTs, Pøbel, Sinnsykshits & Zach. Lyst på… Kaws… Kaws… Kaws… og… Kaws… Men satser på en stor Sinnsykshit original ila 2019.

Det eneste det kanskje kan sies at jeg “samler” på er Pejac og Mehdi.

Ønskelisten er vel mer i retning å begynne med noen originaler, særlig fra de to nevnte. Og så har jeg avsindig lyst på en sort-hvitt Trolley Hunters…

hmmm

Dolk, Pøbel,Mehdi, Pejac, Conor Harrington, litt Invader, litt Banksy, litt Kaws, litt Shrigley

ting jeg enda ikke har, men liker: Huskmitnavn + Harland Miller + Staae Gerhardsen

Samlingen består av Mehdi, Dot dot dot, Whatson, Chevrier, Dolk, push, snik, Nuno

På ønskelisten står Conor Harrington og Pejac sterkest om dagen. Mehdi håper jeg også å kunne ordne noe mer fra.

Ser det er mye av det samme her inne, men en tydelig endring ifht hva svarende ville vært for 1-2 år siden! Artig…

Jeg har samlet Mehdi i 3 år, og kommer til å fortsette med det. I tillegg en del Nick Smith og Conor Harrington. Dolk kommer og går litt avhengig av «humøret», men håper å kunne få inn et par til ila året.

Av «nye» mer ukjente kunstnere så står Ryan Hewett, Tom French, Will Martyr og Yann Houri høyt oppe på listen.

Har tidligere samlet på Dolk, Dot Dot Dot, Whatson og Chevrier.

Nå samler jeg og ønsker mer av: Banksy, Keith Haring, Pushwagner, Mehdi ghadyanloo og Andy Warhol

Har en god blanding om dagen. Går i AFK, Pøbel og Christopher Nielsen. Mye konseptuell keramikk også, der Andrew Barton utgjør hovedbolken. Blir litt platt med bare bilder i lengden, så synes det brekker opp bra med endel skulpturer også.