Til nå er det utvilsomt Jake Wood-Evans sitt Seascape with charcoal. Får se om det står seg når moskusen til Sverre Malling kommer tilbake fra innramming om et par dager.
Til nå er det utvilsomt Jake Wood-Evans sitt Seascape with charcoal. Får se om det står seg når moskusen til Sverre Malling kommer tilbake fra innramming om et par dager.
Yves Scherer - Our Life
Morten Slettemeås (f 1975), Telemark/Oslo/Mexico - et navn som garantert kommer, mest store verk. Årets innkjøp liker jeg meget godt.
Står definitivt på ønskelisten! Helt rått:)
Cerulian blue er årets favoritt
Jeg var ganske heldig, fikk kjøpt begge trykkene jeg ønsket meg mest i år , av et hyggelig forumsmedlem
Cerulian Blue er det vi får mest kommentarer på da det henger i stuen, mens Ultimate Journey pryder soverommet, hehe .
Push sin Jobkill. Ligger klar på Galleri Pushwagner, men kan ikke hente før Jul
Duality av Hush, fikk tak i både gull- og sølvversjonen (nr. 21/25 på begge).
Tror de blir fantastiske med riktig innramming. Kom gjerne med meninger om hva som vil være den mest heldige innrammingsmetode/fargevalg…
@FiletDesign
Nydelig verk
Ramme mener jeg personlig er hvordan fargene er på veggene hjemme, men selvfølgelig hva som passer verket
Hvis du vil kvitte deg med den ene, blir jeg glad for en
PM
Kanskje ikke et vanlige trykk, men satser på at det går greit likevel.
Sid Avery - «Liz Taylor sunning herself while on location in Marfa, Texas for the film Giant». Foto fra 1955.
(Greg Gorman - Christopher Walken til venstre)
@Desperado Takk, og helt enig! Hehe, skal nok holde på disse