Hvilket trykk er du mest fornøyd med i år?

Til nå er det utvilsomt Jake Wood-Evans sitt Seascape with charcoal. Får se om det står seg når moskusen til Sverre Malling kommer tilbake fra innramming om et par dager.

28 Likes

https://www.kunstveggen.no/uploads/default/optimized/2X/6/679ce27ad2d0989c19c37799e0ea6c6b0d1b66c1_1_375x500.jpg

Yves Scherer - Our Life

15 Likes

Tror nok jeg havner på Pøbel igjen

26 Likes

Panorama rager høyt på min liste! :ok_hand:

14 Likes


Paternidad av Dania Fleites, kjøpt på Cuba i sommer

6 Likes

Morten Slettemeås (f 1975), Telemark/Oslo/Mexico - et navn som garantert kommer, mest store verk. Årets innkjøp liker jeg meget godt.

4 Likes

Står definitivt på ønskelisten! Helt rått:)

Paul Insect - Ultimate Journey

Og

Ryan Hewett - Cerulian Blue

18 Likes

Ikke i tvil… i tillegg ett av bildene som får mest oppmerksomhet :laughing:

16 Likes

Cerulian blue er årets favoritt :+1:

1 Like


Pez sitt trykk fra utstillingen i London. Ikke nødvendigvis fordi det er så eksepsjonelt fantastisk men fordi jeg fikk muligheten til å dra på åpningen selv. Dritartig :love_you_gesture:t3:

8 Likes

Jeg var ganske heldig, fikk kjøpt begge trykkene jeg ønsket meg mest i år , av et hyggelig forumsmedlem :ok_hand:

Cerulian Blue er det vi får mest kommentarer på da det henger i stuen, mens Ultimate Journey pryder soverommet, hehe .

1 Like

Push sin Jobkill. Ligger klar på Galleri Pushwagner, men kan ikke hente før Jul :stuck_out_tongue:

2 Likes

Duality av Hush, fikk tak i både gull- og sølvversjonen (nr. 21/25 på begge).
Tror de blir fantastiske med riktig innramming. Kom gjerne med meninger om hva som vil være den mest heldige innrammingsmetode/fargevalg…


5 Likes

For min del blir det denne her :slight_smile:

17 Likes

@FiletDesign
Nydelig verk
Ramme mener jeg personlig er hvordan fargene er på veggene hjemme, men selvfølgelig hva som passer verket

https://goo.gl/images/gSABCu

Hvis du vil kvitte deg med den ene, blir jeg glad for en
PM :rofl:

Kanskje ikke et vanlige trykk, men satser på at det går greit likevel.

Sid Avery - «Liz Taylor sunning herself while on location in Marfa, Texas for the film Giant». Foto fra 1955.

(Greg Gorman - Christopher Walken til venstre)

3 Likes

@Desperado Takk, og helt enig! Hehe, skal nok holde på disse :wink:

1 Like

David Hockney, An Erotic Etching, 1975.

10 Likes


Jeg er suuuper fornøyd med Bjor Grønner sitt trykk Magical Bucket.

5 Likes