Hei.
Til dere som har rammet inn dette mesterverket, hvor mye måtte dere ut med?
Hei.
Til dere som har rammet inn dette mesterverket, hvor mye måtte dere ut med?
Kanskje en av de beste innrammingen jeg har sett!!
Meget pent!
Måtte ut med ca samme. Min har en liten glassrute på bakside også. Husker ikke hva prisen hadde blitt uten den.
Jeg har fått pris på rundt 4 tusen, men venter fremdeles…
Takk @VillaHolmen, må si meg enig der, dyktig rammemaker!
Fikk meg en versjon av Pøbel sin Batman og Robin på papp, som jeg tenkte jeg skulle ramme inn. Jeg tenker svart ramme med svart paspatur? Var veldig tøft med litt orange som @Cito har på sin ICWT. Eller skal jeg kanskje kjøre full plexi på begge sider så den blir litt flytende? Usikker men tar gjerne imot tips!
Jeg ville ikke kjørt på med orange på den fordi det ikke er orange i Batman-bildet. På Cito sin så fanger det orange i rammen opp det orange i bildet og derfor fungerer det.
legger ut bilde av min her på nye forumet også. angående plexi på begge sider, vil pappen i så fall ligge inntil plexien?
Jeg tenker å gå for flytende og svart ramme med svart passepartout på Batman & Robin på papp. Tror det blir konge 
Hele papp platen bør ikke ligge inntil plexien, men ha litt luft rundt og bak.
Jeg ble anbefalt å lage et mellomstykke av en eller annen art for å lufte og sørge for at det ikke ødelegger pappen.
Papp bør ha uv-glass da det er veldig sensitivt for lys over tid.
Hva med flytende og hvit pasp? Personlig synes jeg ofte at sort pasp blir litt “heavy” på veggen. Uansett, icwt er flott i ramme 
Jeg har faktisk vurdert metallramme. Vet ikke om det blir bra. Synes også svart blir litt heavy da bildet har mørke farger allerede.
En børstet stål/alu tror jeg kan bli veldig bra @azidops. Litt skeptisk til hvit pasp. synest det kræsjet med pappen, blir uansett spennende å se 
Jeg gikk for plexi bak, plexi mellomstykke, museumsglass i front og svart ramme. Det blir nok en kjukk sak…
Litt usikker fremdeles (mtp. å se gjennom rammen), men blir spennende å se. Alternativet hadde vært svart pasp. og ramme. Det har jo tatt 2 måneder nå, og fikk lovnader i går om at rammesnekker ikke tar ferie før han er ferdig.
spennende å se hvordan folk løser innrammingen på disse. vurderte forskjellige rammevarianter hos rammemaker, hvit pasp. også, personlig syntes jeg ikke det så bra ut. jeg syntes helt klart sort pasp så best ut, men håper å se forskjellige varianter her etterhvert 
4000,- med museumsglass var veldig rimelig. Min er med 70% UV glass, men kom over 5k. Hvem rammer inn din @Itspersonal?
Bruker en rammesnekker i Sandnes (bor i Stavanger) som har gode priser, men bruker litt tid. (lang i dette tilfellet…)
Det var i tillegg min femte innramming på et år, så jeg fikk ekstra god pris på denne innrammingen.
Kjedelig å vente da, men en fin pris! Håper du deler bilde her når du får den tilbake