Innramming til Dolk - Circus

Hei,

Kjøpte Dolk sitt Circus og mottok det med ramme. Men synes kanskje ikke verket kommer til sin rett i det. Så lurer på om noen har forslag til hvilken innramming som vil ta seg best ut på det. Setter pris på alle tips (eller bilder med eksempler).

Er det ellers noen som har formening om hvor i Stavanger man får innramming best og billigst? :-).

Flytende med sort passepartout og sort ramme tror jeg hadde sett smashing ut.
Har det på et dolk mono trykk og liker det veldig godt.

Min mening er at hvis passepartout på dette trykket gjør at trykket “forsvinner”
Er ikke fan av sort ramme med hvis passepartout (selv om jeg har en del som er rammet inn slik)

Ta sjansen på å gå egne veier og tørr å prøve noe nytt :smile:

Best i stavanger (litt kostbart) : Rammehjørnet (på sandnes) Bommullspassepartout, limt glass, limte hjørner i rammen og 100% beskyttet miljø.

Bra og grei pris: Kunstgalleriet (madlaveien) Husk rabatt som kunstveggen medlem.

Uten passepartout, men med avstandslist er mitt tips. Angrer på at jeg ikke har valgt denne innrammingsmåten på flere av bildene mine som har mye luft rundt motivet.

Jeg har sort ramme med sort passepartout.
Liker det i mitt hjem, men det er litt mye sort…

Hei,
vi vil gjerne gjøre oppmerksom på at alle limer hjørnene på rammene, ellers henger de ikke sammen. Hos oss på Kunstgalleriet i Stavanger tilbyr vi selvfølgelig også bomullspassepartout og limt glass. I tillegg setter vi på en ekstra bakplate for å beskytte kunstverket mot fukt og temperaturforandringer. Kom innom og få flere gode råd!