Invader - Repetition Variation Evolution selges

Trenger plass på veggene og synes det blir for ille å sette dette bildet i kjelleren.

Silketrykk av den anerkjente franske gatekunstneren Invader selges.
Utgitt: 2017
Størrelse: 68x88cm
Signert og nummerert 150 eksemplarer

Rammet inn profesjonelt med kunstglass, dobbel passepartout og sort ramme.
Kunstverket er festet uten bruk av lim inne i ramma, så det er 100%
Kom med bud

9 Likes

Auksjon, hadde det vært noe??

Jeg synes det er litt for risky, jeg er villig til å selge til en veldig fair pris, men hvis den oppnår 10k går jeg i kjelleren.

Er igrunnen enig,men alltid like gøy å se hva KV medlemmene verdsetter trykk til. Står ikke alltid i stil med hva selgere forventer til tider. Men du kan jo ha minstepris?

1 Like

Med minstepris?

Jeg har erfaring med at minstepriser kan være avskrekkende. Hvis noen er interessert i å kjøpe det er jeg sikker på at vi kommer til enighet.

1 Like

Hvorfor går man i kjelleren om man selger for samme pris man betalte for trykket for ca 1 år siden?
Skjønner at man ønsker mer altså, men kjelleren…:roll_eyes:

La meg være litt dramatisk da :blush: Kost på dette trykket var cirka 13k pluss en dyr ramme.

1 Like

Kan ha en sammenheng med at de går for 30k andre steder. 20k kan være en fin anledning til en tur i kjelleren

1 Like

Ja du skal få være det. :joy:
Er enig med deg at bud er «farlig» her inne da markedet for Invader ikke er like stort her.

Lykke til, men min anbefaling er o-store-utland. :wink:

Jeg solgte et RVE til Tyskland (for en venn) for en mnd siden cirka, fordelen var at det var uten ramme.
Ville lufte om noen her i Norge var interessert før det eventuelt tas ut av rammen og sendes ut av landet.

1 Like

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.