Jeremy Geddes - Imperator Timed Release

Nytt print fra Jeremy Geddes: http://www.jeremygeddesart.com/index.php/store/

Timed release fra søndag til mandag. 250AUD.

Vet ikke helt hva jeg synes, men applauderer Timed Release og prisen. Alle som vil kan få tak i uten problemer.

Jeg skjønner ikke. Det er åpent salg i ca 1 dag og alle som kjøper innen disse 24 timene får et trykk? God pris inkl frakt også :thinking:

Stemmer @Kim_Levi_Tveiten .

Geddes er en av de finere. Lenge siden noen la ut noe av ham her på forumet. Fint å se denne kunstneren her igjen.

Minner om denne. Kan kjøpes nå i 10 timer eller noe slikt til

Digger både Geddes og konseptet med timed release. Må stå over denne grunnet mye kjøp i det siste, men var med på den forrige og kvaliteten på trykkene er veldig god!

måtte da ha meg en Geddes :wink:

Spennende størrelse på denne, 61cm x 115cm… Har en følelse at denne er ganske heftig live og gjør mye ut av seg på veggen. Har ingen Geddes fra før, så vurderer sterkt å kjøpe en… :thinking:

Geddes er spennende, men akkurat denne traff ikke meg - men veldig fair pris for et rørslig trykk! Detaljnivået pleier å være outstanding og trykkvaliteten god. Venter selv på at “Cluster” skal ramle inn døra her :slight_smile:

Da ble det min fjerde Geddes i dag.Gleder meg.

Spådom: Om en stund begynner folk å lure på hvor det blir av printsa fordi det tar veldig lang tid før det blir sendt ut :slight_smile:

Opplaget ble 1010.

Noen som har bestillt denne og fått noen info om leveringstid på denne?

Skal bli sendt om 2-3uker fikk jeg beskjed om på mail

Fikk du den nylig? Har ikke hørt noe annet enn fra paypal når jeg bestillte.

Sist slipp var 23 januar. Folk fikk det så seint som begynnelsen av april. Jeg fikk mitt ca 2 uker etter det var begynt å dukke opp på finn.

Fikk den på torsdag. Så nå at det stod at det skulle bli sendt senere samme uke, men shipping tok 2-3uker.

Ok. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Eneste updaten jeg har sett var på hans facebook der det ble sagt at de begynte shippe samme uke . Får vel forhåpentligvis en mail snart jeg og:slight_smile:

Stod sporingsnummer i mailen, så tar nok litt tid å få sendt alle.

Fikk mail for 12 dager siden med sporingsnummer. Såoringsnummeret fungerer dog ikke.